  • 1. Data: 2012-09-23 15:59:16
    Temat: swietlowki GOVENA - sciemnialne
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    sa takie swietlowki kompaktowe GOVENA

    http://sklep.elektromag.pl/Govena-Swietlowka-E27-14W
    -DIMM-Sciemnialna-dowolny%2866,26543,77582%29.aspx

    i sa sciemnialne za pomoca dowolnego sciemniacza. Jaka jest zasada
    tego sciemniania? Na czym to jest oparte. Zasada sciemniana zarowek
    jest mi znana ale swietlowek? Moze ktos mnie "sciemni-oswieci"?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-09-23 18:02:34
    Temat: Re: swietlowki GOVENA - sciemnialne
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 23.09.2012 15:59, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > tego sciemniania? Na czym to jest oparte. Zasada sciemniana zarowek
    > jest mi znana ale swietlowek? Moze ktos mnie "sciemni-oswieci"?

    OIDP przetwornica zasilająca świetlówkę zmienia wypełnienie zależnie od
    RMS napięcia na wejściu.

    Michoo