  • 1. Data: 2012-02-28 12:48:31
    Temat: superoneclick.zip - wirus??
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Skąd bym nie chciał pobrać superoneclick.zip (prog do rutowania komórki z
    androidem) to mój antywirus się buntuje i wyświetla:
    Linux/Exploit.Lotoor.AK koń trojański
    Ma rację czy jest przewrażliwiony?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-02-28 18:46:25
    Temat: Re: superoneclick.zip - wirus??
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> w wiadomości
    news:1aatmuo2ywx34$.1hlyuv61qyz7n.dlg@40tude.net napisał(a):
> [...]
    > Skąd bym nie chciał pobrać superoneclick.zip (prog do rutowania
    > komórki z androidem) to mój antywirus się buntuje i wyświetla:
    Przewrażliwiony, mój niczego nie wykrywa. Testowałemna dwóch pierwszych
    linkach z Google.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2012-02-28 18:59:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 19:46:25 +0100, Mark napisał(a):

    > Przewrażliwiony, mój niczego nie wykrywa. Testowałemna dwóch pierwszych
    > linkach z Google.

    A jakiego antywira używasz?

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-02-28 19:18:13
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Skąd bym nie chciał pobrać superoneclick.zip (prog do rutowania komórki z
    > androidem) to mój antywirus się buntuje i wyświetla:

    ekhm, przeciez to JEST exploit ktory wykorzystuje dziure do uzyskania
    wiekszych uprawnien, wiec logiczne ze moze byc tak opisany

  • 5. Data: 2012-02-28 20:55:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 19:18:13 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > ekhm, przeciez to JEST exploit ktory wykorzystuje dziure do uzyskania
    > wiekszych uprawnien, wiec logiczne ze moze byc tak opisany

    Niby racja, tak myslałem, ale nie musiałem sie śpieszyć :) i wolałem
    popytać. Dla potomnych - zatrzymałem swojego NOD32, pobrałem superoneclick
    i zainstalowałem. Musiałem jeszcze doinstalować netframework 2 bo nie szło
    go uruchomić a potem już z górki.
    Ale nie całkiem. Jak do tej pory znalazłem dwie aplikacje umożliwiające
    odinstalowanie aplikacji systemowych androida (Root Explorer i SUFBS) ale
    obie płatne a ja chciałbym darmowy. Jest coś takiego?
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2012-02-28 21:51:41
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Jacek Maciejewski wrote:
    > Ale nie całkiem. Jak do tej pory znalazłem dwie aplikacje umożliwiające
    > odinstalowanie aplikacji systemowych androida (Root Explorer i SUFBS) ale
    > obie płatne a ja chciałbym darmowy. Jest coś takiego?

    titanium backup chyba, nie jestem pewien bo od zawsze mam platna wersje z
    dodatkowymi bajerami, ale tak podstawowa funkcjonalnosc chyba jest za free

  • 7. Data: 2012-02-28 23:07:20
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    news:3ws123fsjb90$.wvber388l6q1$.dlg@40tude.net napisał(a):
    > A jakiego antywira używasz?
    Dr.Web
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 8. Data: 2012-02-28 23:18:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 21:51:41 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > titanium backup chyba

    W wersji podstawowej (i darmowej) niestety instalacja kończy się z
    komunikatem Dostęp do roota: Nie powiodło się. Podobnie Root Browser, nie
    działa. Jutro sprawdzę czy na pewno skutecznie zrootowałem komórę :)
    --
    Jacek