  • 51. Data: 2011-01-27 20:04:21
    Temat: Re: suka statystyka
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-27 09:41, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > Użytkownik "Don Pedro"
    > E tam. Kiedyś przecież przejdziemy na emerytury i wrócimy na drogi ;)
    >
    > Użytkownik "Budyń"
    > hehehehe, to bedzie mozna bez wstydu usiąść na czopera :P
    >

    > Z tym to moze byc roznie....
    > http://skocz.pl/nasza-emerytura

    Softail Blackline nawet im wyjatkowo wyszedl (nie liczac zbiornika).
    Szkoda ze sciagneli ode mnie pomyls lakierowania a nie zaplacili ani
    grosza :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 52. Data: 2011-02-09 22:44:00
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-01-27 08:02, Don Pedro pisze:

    > E tam. Kiedyś przecież przejdziemy na emerytury i wrócimy na drogi ;)

    Nie strasz!!! Kapelusznik na moto moze byc wielokrotnie
    niebezpieczniejszy niz ten w maluchu, czy innem tico ;D

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 53. Data: 2011-02-15 07:40:01
    Od: Watson <p...@g...com>

    On 9 Lut, 23:44, Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    > (ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
    > CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;

    O rany TW ze 13 lat masz ten sam podpis!

    Dzień Dobry jestem nowy, chciałbym z Wami pojeździć troszeczkę.

    Jakie moto na początek? Wiem że 500ccm było by najlepsze, ale nie chce
    zmieniac moto w trakcie sezonu :D

    Znowu sezon na skuterze? Nie ma sprawiedliwości !

    Fajnie bylo tu zajrzeć.

    I zeby nie bylo off-topowo
    Bardzo sie ciesze ze jest tak malo postów. Moze bede zagladac
    czesciej.

    Pozdro,
    Watson

  • 54. Data: 2011-02-15 22:55:19
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-15 08:40, Watson pisze:

    > O rany TW ze 13 lat masz ten sam podpis!

    Watsonie, chyba powinienem strzelic focha ;D To, ze sie miejscowosci
    zmieniaja, to nic, ale zmieniaja sie, choc rzadko, rowniez sprzety ;D

    > Dzień Dobry jestem nowy, chciałbym z Wami pojeździć troszeczkę.

    ale obiecaj, ze tylko troszeczke ;D

    > Znowu sezon na skuterze? Nie ma sprawiedliwości !

    nie ma :D

    > Fajnie bylo tu zajrzeć.

    Fajnie zobaczyc, ze zagladasz :)

    > Bardzo sie ciesze ze jest tak malo postów. Moze bede zagladac
    > czesciej.

    no :) ja tez :)

  • 55. Data: 2011-02-17 02:07:48
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Watson napisał(a):
    > I zeby nie bylo off-topowo
    > Bardzo sie ciesze ze jest tak malo postów. Moze bede zagladac
    > czesciej.

    No czeee ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 56. Data: 2011-02-20 21:38:06
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    Hmmm... Znaczy dobra pora powrócić? :)

    Pozdrawiam
    ErneST

  • 57. Data: 2011-02-20 22:03:17
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-20 22:38, ErneST Rygielski pisze:
    > Hmmm... Znaczy dobra pora powrócić? :)
    >
    > Pozdrawiam
    > ErneST

    Ja piorkuje!!! wykopaliska!!! :)

    Co u Ciebie?

  • 58. Data: 2011-02-21 19:24:41
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2011-02-20 23:03, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Czesc :)

    > Ja piorkuje!!! wykopaliska!!! :)

    :)))

    > Co u Ciebie?
    Motocyklowo - odwilż po kilku latach przerwy. :) Motocykl oczywiscie ten
    sam i chyba bedzie mial juz dozywocie u mnie :) Mam zamiar w tym roku
    powrocic troche na trasy. W zeszlym roku udalo mi sie wyskoczyc do
    Hartka, a reszte sezonu walczylem z wezykujacym tylem. Wywazanie kol i
    wymiana łozysk nie pomogly, nowe opony i olej w lagach tez. Dlatego
    teraz na zime wzialem sie za lozyska wahacza i przy okazji nowe sprzeglo
    zakladam, bo pare razy mi sie usliznelo juz. Akurat dzisiaj doszly mi
    czesci z Larrsona i jutro zaczynam skladac wszystko do kupy :)
    A poza tym to chyba norma - praca, dom, rodzina, kredyty ;)))

    ErneST

  • 59. Data: 2011-02-21 21:10:01
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-21 20:24, ErneST Rygielski pisze:

    > Motocyklowo - odwilż po kilku latach przerwy. :) Motocykl oczywiscie ten
    > sam i chyba bedzie mial juz dozywocie u mnie :) Mam zamiar w tym roku

    Jakze mogloby byc inaczej ;) ale dobrze, ze lody topnieja :)

    > powrocic troche na trasy. W zeszlym roku udalo mi sie wyskoczyc do

    O!!! to moze kiedys gdzies sie uda na trasce zsynchronizowac ;)

> [...]
    > zakladam, bo pare razy mi sie usliznelo juz. Akurat dzisiaj doszly mi
    > czesci z Larrsona i jutro zaczynam skladac wszystko do kupy :)

    Honda panie ;) to ile juz ma Twoja Pancia w kolach?

    > A poza tym to chyba norma - praca, dom, rodzina, kredyty ;)))

    znamy znamy ;)

  • 60. Data: 2011-02-21 22:04:58
    Temat: OT
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-02-20 23:03, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Czesc :)

    > Ja piorkuje!!! wykopaliska!!! :)
    >
    > Co u Ciebie?

    Zmiencie watek