  • 11. Data: 2011-01-23 21:11:44
    Temat: Re: suka statystyka
    Od: Jarosław Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23-01-2011 o 18:59:20 Sir Piernik <d...@p...onet.pl>
    napisał(a):)

    > Do Jarka mam zas pytanie - nie czy "lata dalej" ale czy nadal ma w
    > bagazu tajemnicze flaszki cholernie czasem przydatne/ ;)

    Haha
    Ażebyś wiedział, że czasami mam, i żeby było śmieszniej- bywają potrzebne.
    Dość często zresztą. Bo nie znasz dnia, godziny ani przyczyny.

    --
    jarek67

  • 12. Data: 2011-01-23 21:19:27
    Temat: Re: suka statystyka [OT]
    Od: Jarosław Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23-01-2011 o 19:45:56 Tytus <t...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Co wiecej - nauczyli nawet obsluge wyciagow podstaw angielskiego oraz
    > uprzejmosci.
    > Wiem, ze dla tych co znaja poludniowcow wydaje sie to malo realne ale
    > jednak!!!
    > I nawet taki leszcz jak ja kiedy znuzony jazda po 1200 km sztruksowych
    > tras zabladzi - moze dac odpoczac witkom w kontaktach z tubylcami.
    > No i nikt nie robi sensacji kiedy jedzie sam 6 osobowa podgrzewana
    > kanapa Doppelmayera :). Dokladnie taka jaka z wielkim hukiem maja
    > otworzyc gdzies na poludniu naszego kraju. Do budowy ktorej zapewne

    Po pierwsze primo to z tego co pamiętam chodziło mi o rozumienie świętego
    prawa własności.
    Po drugie to z tego co se przypominam to zwyczaj grodzenia lasu przyszedł
    wraz z osadnikami.
    Po trzecie to Alpy są większe i lepiej naśnieżone.
    A po czwarte primo to nudzisz.

    --
    jarek67

  • 13. Data: 2011-01-23 21:20:05
    Od: Jarosław Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23-01-2011 o 20:31:18 Piotr May <p...@r...pl> napisał(a):

    > Jarek, My jestesmy. Ale nie tu.

    A gdzie?
    --
    jarek67

  • 14. Data: 2011-01-23 22:19:51
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    młodzi nie wiedzą co to grupy dyskusyjne to coś jak IRC i kanały temetyczne
    , google zrzuciło informacje o Usnet i wynikach odpoiwedzi z główenej listy
    do wyszukiwania i mamay rezultaty

    w sumie moze to i lepiej troli mniej

  • 15. Data: 2011-01-24 09:10:52
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 23.01.2011 22:20, Jarosław Zawiła pisze:

    > A gdzie?

    Nie pytaj, bo możesz dopytać. Nie każdy to dzielnie znosi.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas

  • 16. Data: 2011-01-24 09:25:33
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Zawiła" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Haha
    > Ażebyś wiedział, że czasami mam, i żeby było śmieszniej- bywają
    > potrzebne. Dość często zresztą. Bo nie znasz dnia, godziny ani
    > przyczyny.

    Możesz nie wyciągać g...a z wora?

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-01-24 10:21:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-23 22:20, Jarosław Zawiła pisze:

    > A gdzie?

    "W dupie !" (c) by Mikołaj

    Przyjedziesz na Sukę, Bobrowy czy do Hartowca ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 18. Data: 2011-01-24 10:25:24
    Od: Wojtas <w...@g...com>

    > Pytanie dla starszych: co się stało, że tak od 2007 spadlo zainteresowanie
    > przekladajace sie na ilosc postow? A jak to wyglada na imprezach?
    > czyzby proza zycia?

    Mam tylko 30 lat, ale odpowiem ...
    Nikle zainteresowanie grupa pl.rec.motocykle bierze sie z tego, ze
    jest to grupa zamknieta, hermetyczna, wrecz nieprzyjazna dla nowych
    uzytkownikow.
    Mnostwo tu osobistych wycieczek, kolesiostwa, slodkiego pierdzenia
    znajomkow - te punkty dla osob "trzecich" sa wybitnie nudne, a czesto
    tez bardzo nieprzyjemne.
    pl.rec.motocykle juz dawno przestala byc przyjazna grupa, na ktorej
    ludzie pomagaja sobie wzajemnie - zamiast tego stala sie podworkiem
    grupki osob, na ktorym jeden przed drugim sie popisuje, zrazajac tylko
    do grupy kolejne osoby wypowiadajace sie na niej czy tez tylko
    czytajace ..
    Nie ma tu rozwiniecia konstruktywnych watkow czy pytan - na nie malo
    kto odpowiada (jesli w ogole odpowiada) - zrobiliscie po prostu z tej
    grupy jakis prywatny czat.
    Potraficie zjechac zupelnie rozsadne pytania, na ktore odpowiedzi
    pytajacy nie znajdzie sie w archiwum - i to tylko przez dopisek
    "scigacz.pl" na koncu.
    Nie traktujecie nowych uzytkownikow (niezaleznie czy z usenetu, czy ze
    scigacza) jak cos, co wplywa pozytywnie na rozwoj grupy, wolicie stac
    we wlasnym bagnie i czuc sie bardzo wazni i smieszni - chociaz tacy
    nie jestescie.
    Czytuje grupe od mniej wiecej 7 lat - w tym czasie widzialem wiele
    rozstan z grupa osob, ktore mialy cos sensownego do powiedzenia -
    zrazonych dokladnie tym, o czym napisalem powyzej. Nie jest tak?
    I jak to na pl.rec.motocykle - zaraz padna hasla wysmiewajace czy
    krytykujace moja wypowiedz - a nikt pewnie nie zastanowi sie czy nie
    mam racji, czy to nie jest problem i czy sami nie zabijacie po prostu
    fajnej grupy, ktora pl.rec.motocykle kiedys bylo ...
    Tak niestety jest ... zadufanie w sobie wielu piszacych tu osob
    sprawia, ze jedni odchodza, a kolejni nie przychodza - i to odbija sie
    w statystykach. Przykre, ale prawdziwe (czego i tak pewnie nie
    zrozumiecie) ...

  • 19. Data: 2011-01-24 10:35:56
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtas" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >Mnostwo tu osobistych wycieczek, kolesiostwa, slodkiego pierdzenia
    >znajomkow - te punkty dla osob "trzecich" sa wybitnie nudne, a czesto
    >tez bardzo nieprzyjemne.

    Chłopie, wejdź na paralotniową to bedziesz wiedzał co to znaczy niemiło. Tu
    jest żłobek :-)

    b.

  • 20. Data: 2011-01-24 10:45:07
    Od: Wojtas <w...@g...com>

    > Chłopie, wejdź na paralotniową to bedziesz wiedzał co to znaczy niemiło. Tu
    > jest żłobek :-)

    Nie sprzeczam się - pewnie masz sto procent racji - ale niestety wciąż
    prawdziwe są dwa punkty:

    1) kiedyś na pl.rec.motocykle tak nie było i ludzie z chęcią tu
    zaglądali (nie tylko "kolesie") ...

    2) punkt pierwszy jest powodem odejścia z grupy _również_ wielu
    wartościowych użytkowników

    Statystyki wyglądają paskudnie, spadek w stosunku do 'najlepszych lat'
    jest nawet 4-krotny, a motocykli na ulicach przybyło ...

    Rozkład w poszczególnych latach
    Rok / Postów
    1997 / 2 406
    1998 / 15 244