  • 11. Data: 2011-12-14 08:45:47
    Temat: Re: starsza dobra k.dzwiekowa do PC?
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Sergiusz Rozanski* wrote in
    <news:slrnjefp5h.kja.write-only-with-spf@dns.media-l
    ab.com.pl>:
    > Mam gdzieś jeszcze klona gf1, wywalałem śmietnik isa-owy, ale ten rodzynek
    > został :)

    "Klon GF1" czyli Primax Ultrasound, z zieloną płytką? To akurat rodzynek nie
    jest. :)

    Sterowniki WDM działają, ale powodują, że Gravis przestaje być Gravisem, a staje
    się po prostu DAC-em. Niestety sprzętowy mixing Interwave kończy się w Windows
    98.

    pozdr, R

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/radxcell

  • 12. Data: 2011-12-14 08:48:49
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    Rafal Lukawski wrote:

    > Czy przy podpieciu swiatlowodem jest to samo?

    nie wiem, bo nie testowałem.
    Jest audiofilem. Mam prosty wzmacniacz, więc wszystko podłączam
    analogowo

  • 13. Data: 2011-12-14 09:11:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2011-12-13 22:58, jackkk pisze:
    > Witam. Chcialbym zakupic jakas dobra karte muzyczna do mojego PC. Niestety
    > wbudowana karta faluje dzwiek...

    Mam piękną kartę Ensoniq Soundscape Elite.
    Wielka jest jak deskorolka. Ma 4 MB ROM z próbkami firmy E-mu (potentat
    w branży syntezatorów) i dedykowany procesor DSP. Nawet pudełko w stanie
    idealnym.

    Czekam, aż nabierze wartości kolekcjonerskiej. Pamiętam jednak, że w
    porównaniu do ówczesnych Soundblasterów 2.0, albo Gravisa - była klasą
    sama dla siebie. Muzyka w grach (np. X-Wing, czy nawet Wolfstein) to
    było cudo. Wtedy muzykę robiło się w standardzie MIDI więc jakość próbek
    miała kluczowe znaczenie.

  • 14. Data: 2011-12-14 14:02:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/12/2011 02:02, NoTak wrote:

    > To ciekawa teoria jest ale jak ktos jest gluchy to takie teorie plodzi.

    Jakoś w tych studiach nagraniowych radzą sobie z kartami dziwkowymi,
    głusi zapewne. Najwyraźniej po prostu dobrej jeszcze nie słyszałeś,
    chyba że jesteś jednym z posiadaczy platynowych podstawek pod kable
    zasilające i lakieru do kondensatorów dodającego wokalom przestrzeni.
    Wtedy wycofuję się z dyskusji. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2011-12-14 14:04:35
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-14 15:02, kamil pisze:

> [...]
    > chyba że jesteś jednym z posiadaczy platynowych podstawek pod kable
    > zasilające i lakieru do kondensatorów dodającego wokalom przestrzeni.

    Taa ale w studiach nagraniowych nie uzywaja kart za 100zl.

  • 16. Data: 2011-12-14 14:22:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/12/2011 14:04, NoTak wrote:

    > Taa ale w studiach nagraniowych nie uzywaja kart za 100zl.

    I myślisz, że taki Audigy za 100zł będzie podpięty do solidnego
    wzmacniacza i kolumn? Strzelam, że nie i wystarczy aż nadto do
    obejrzenia filmu i pogrania od czasu do czasu, audiofile raczej nie
    delektują się muzyką z szumiącego pod biurkiem peceta. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net