  • 1. Data: 2011-12-13 21:54:36
    Temat: kontroler USB 3.0 PCI / Win2k
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    Hej,

    Czy istnieje kontroler USB 3.0 na PCI, posiadający sterownik do Windows 2000?

    Znalazlem jeden z takim opisem na allegro, ale okazalo sie, ze w rzeczywistości
    sterowniki sa od XP w gore i musialem odeslac. Czy w ogole jest sens szukać?

    Dzieki, pozdr, R

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/radxcell

  • 2. Data: 2011-12-14 08:52:53
    Temat: Re: kontroler USB 3.0 PCI / Win2k
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    radxcell wrote:

    > Hej,
    >
    > Czy istnieje kontroler USB 3.0 na PCI, posiadający sterownik do Windows 2000?

    ze sterownikiem pod Win2000 to może dało by się załatwić,
    ale kontrolerów USB 3.0 na PCI nie ma i nie będzie.
    Przepustowość magistrali PCI jest mniejsza od przepustowości USB 3.0

  • 3. Data: 2011-12-14 09:33:40
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Rafal* wrote in <news:4EE863E5.963398F7@NOSPAM.gazeta.pl>:
    > ze sterownikiem pod Win2000 to może dało by się załatwić,
    > ale kontrolerów USB 3.0 na PCI nie ma i nie będzie.

    Rekomenduję uważne przeczytanie mojego pierwszego posta :)

    pozdr, R

  • 4. Data: 2011-12-14 09:40:41
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2011-12-14 10:02:44
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Rekomenduję uważne przeczytanie mojego pierwszego posta :)

    Rekomenduje rzut oka na http://www.addonics.com/products/ad2u3pci.php ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2011-12-14 11:09:26
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Vituniu* wrote in <news:4ee87448$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>:
    > Rekomenduje rzut oka na http://www.addonics.com/products/ad2u3pci.php ;)
    > pozdrawiam,

    Właśnie podobny miałem przez chwilę. Jak widzisz, niestety, sterowniki od XP w
    dół.

    pozdr, R

  • 7. Data: 2011-12-14 12:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@N...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ze sterownikiem pod Win2000 to może dało by się załatwić,
    > ale kontrolerów USB 3.0 na PCI nie ma i nie będzie.
    > Przepustowość magistrali PCI jest mniejsza od przepustowości USB 3.0

    czytałeś w ogóle posta radxcell?
    Przecież pisze, że kupił taki kontroler wiec jak możesz twierdzić, że nie
    mai nie będzie?

    http://allegro.pl/kontroler-2-port-usb-3-0-pci-expre
    ss-chipset-nec-
    i1968782988.html

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 8. Data: 2011-12-14 12:03:02
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail b...@N...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
> [...]

    podałeś linka do kontrolera ale na PCI-E

  • 9. Data: 2011-12-14 18:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@N...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    ss-chipset-nec-

    > podałeś linka do kontrolera ale na PCI-E

    ok, przyznaje ze po temacie wziałem pierwszy z brzegu.
    Ale w innym poście zdaje siędostałes również namiary na karte PCI (nie- "-
    E")

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 10. Data: 2011-12-14 18:18:46
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    Budzik wrote:

> [...]
    > >
    > ok, przyznaje ze po temacie wziałem pierwszy z brzegu.
    > Ale w innym poście zdaje siędostałes również namiary na karte PCI (nie- "-

    i podtrzymuje swoje zdanie - nie ma kontrolerów pod PCI,
    a jak są to jakieś pseudo kontrolery z którymi sa opisane tutaj
    problemy.