  • 11. Data: 2012-09-26 16:42:36
    Temat: Re: stan wstrzymania
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > nie wiem może to trochę ot, ale czemu w moim windowsie xp opcja
    > wstrzymaj jest nieaktywna?
    > gdzie to się ustawia?

    Sprawdź w BIOSie płyty głównej czy masz jakieś ustawienia dotyczące
    trybu APM. Jeśli tam jest wszystko ok, pozostaje sprawdzić ustawienie w
    rejestrze parametrów ACPI (tutaj kilka szczegółów
    http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2341076,00.asp)
    Pozostają jeszcze Power Options w Panelu Sterowania (ustawienia
    zaawnasowane planu zasilania). Aktualnie pracuję na Win7 i nie pamiętam
    dokładnie jak nazywają się te opcje.

    Przyczyną niedostępności opcji standby może być ponoć używanie
    niepodpisanych sterowników do urządzeń.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2012-09-26 17:19:34
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki popatrzę, a jeszcze przyszło mi do głowy, aby budzić komputer z
    klawiatury to wymagane jest wsparcie płyty?

    no i co lepsze, czy komputer chodzący 24/7 czy wstrzymywanie i odpalanie co
    jakiś czas, pewnie z 5 razy dziennie?

  • 13. Data: 2012-09-26 17:22:16
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przepraszam jeszcze coś, Ktoś wie jak stworzyć link do usypiania komputera
    poprzez nacisnięcie ikonki, a nie z menu start?
    choć może to wygooglam

  • 14. Data: 2012-09-26 19:05:45
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 14:02:43 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > jak to jest mieć dupę w miejscu mózgu?

    Ty nam powiedz.
    --
    GLaF

  • 15. Data: 2012-09-26 19:22:54
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > przepraszam jeszcze coś, Ktoś wie jak stworzyć link do usypiania
    > komputera poprzez nacisnięcie ikonki, a nie z menu start?

    Jeśli chodzi o Windows to pobierz PSshutdown i zrób link wywołujący komendę:

    psshutdown -d -t 0

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2012-09-26 19:26:13
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Możesz też użyć narzędzia Wizmo (http://www.grc.com/wizmo/wizmo.htm)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2012-09-26 19:41:25
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

> [...]
    >
    > no i co lepsze, czy komputer chodzący 24/7 czy wstrzymywanie i odpalanie
    > co jakiś czas, pewnie z 5 razy dziennie?

    Bądź eko i odpalaj wtedy kiedy potrzebujesz. Dysk twardy jakoś to
    przeżyje. Ja wykorzystuję laptopa w stacji dokującej i gdy kończę
    korzystanie z komputera usypiam go. Kiedyś hibernowałem ale od czasu gdy
    mam 8GB RAM i Windows 7 nie reinstalowany od ponad dwóch lat, hibernacja
    trwała zbyt długo. Komputer restartuję wtedy gdy od usypiania głupieją
    niektóre usługi (np drukowanie)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2012-09-26 23:20:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 14:02:43 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > jak to jest mieć dupę w miejscu mózgu?

    Jak czytam Twoje posty, to też się nad tym często zastanawiam.

    [ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
    [ jak ją podzielisz na wszystkich. (JoeMonster.org) ]

  • 19. Data: 2012-09-27 09:50:07
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > przepraszam jeszcze coś, Ktoś wie jak stworzyć link do usypiania

    Możesz sobie kupić klawiaturę z przyciskiem usypiania.

    --
    animka

  • 20. Data: 2012-09-27 18:15:45
    Od: sumar <s...@o...eu>