  • 1. Data: 2012-09-25 22:38:32
    Temat: Sledz S/PDIF
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Czy nie wie ktos gdzie mozna kupic sledzia, umozliwiajacego wyprowadzenie
    audio na zewnatrz przez lacze cyfrowe S/PDIF?
    Plyta ma wyjscie optyczne, a mi zalezy na coaxialnym (cinch).
    Oto obrazek takiego sledzia:

    http://img163.imageshack.us/img163/3708/qttemphp4048
    .png

    Nigdzie nie moge tego znalezc.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2012-09-26 01:27:33
    Temat: Re: Sledz S/PDIF
    Od: "empe" <w...@m...tu>

    Uzytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisal w wiadomosci
> [...]
    > audio na zewnatrz przez lacze cyfrowe S/PDIF?
    > Plyta ma wyjscie optyczne, a mi zalezy na coaxialnym (cinch).

    Slabo szukasz.
    Z tego co widze to cos jest na pewnym portalu aukcyjnym.

    --
    empe

  • 3. Data: 2012-09-26 10:29:51
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 01:27:33 +0200, empe napisał(a):

    > Slabo szukasz.
    > Z tego co widze to cos jest na pewnym portalu aukcyjnym.

    Dobrze szukam, to co jest na pewnym portalu ma inne wtyki. Byc moze daloby
    sie to przerobic, ale nie mam na takie zabawy czasu ani checi, szukam
    gotowca.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2012-09-26 22:53:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Sep 2012 10:29:51 +0200, "R.e.m.e.K" <g...@d...null> wrote:

    >Dobrze szukam, to co jest na pewnym portalu ma inne wtyki. Byc moze daloby
    >sie to przerobic, ale nie mam na takie zabawy czasu ani checi, szukam
    >gotowca.

    http://www.alternate.pl/html/product/ASUS/SPDIF_out_
    coaxial-optical/27942/?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-09-26 23:00:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jerzu" napisał:

    > http://www.alternate.pl/html/product/ASUS/SPDIF_out_
    coaxial-optical/27942/?

    "Termin dostawy nieznany"...

    Poza tym:
    "Wartość towaru plus koszty wysyłki zł 142,90**"

    JoteR

  • 6. Data: 2012-09-26 23:30:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Sep 2012 23:00:32 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    >"Termin dostawy nieznany"...
    >
    >Poza tym:
    >"Wartość towaru plus koszty wysyłki zł 142,90**"

    Dobre :)) Na to nie zwróciłem uwagi.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-09-27 10:17:31
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 23:00:32 +0200, JoteR napisał(a):

    coaxial-optical/27942/?

    > "Termin dostawy nieznany"...
    >
    > Poza tym:
    > "Wartość towaru plus koszty wysyłki zł 142,90**"

    No, z cena to pojechali po bandzie :(

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 8. Data: 2012-09-28 22:03:54
    Od: "maX" <a...@i...pl>

> [...]
    > audio na zewnatrz przez lacze cyfrowe S/PDIF?
    > Plyta ma wyjscie optyczne, a mi zalezy na coaxialnym (cinch).

    Napisz do producenta plyty kto w Polsce jest dytrybutorem tych sledzi. Z tym
    ze moze sie okazac ze orginalny asusowy sledz moze kosztowac tyle ze taniej
    wyjdzie kupic jakas tania karte dzwiekowa z juz wyprowadzonym SPDIF.

  • 9. Data: 2012-09-30 12:01:51
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-09-25 22:38, R.e.m.e.K pisze:
> [...]
    > audio na zewnatrz przez lacze cyfrowe S/PDIF?
    > Plyta ma wyjscie optyczne, a mi zalezy na coaxialnym (cinch).
    Zamiast szukać, sam byś zrobił w 2 minuty.
    Stary kabelek "audio" od cdromu, by pozyskać wtyczkę i kabelek:
    http://forum.cdrinfo.pl/attachments/f113/53806d12634
    81593-leadtek-winfast-tv-2000-xp-expert-podlaczenie-
    dzwieku-kabel-cdaudio.jpg

    Wtyczkę wsadzasz do płyty głównej tak, by użyć pinów GND i SPDIF_OUT, i
    te dwie żyły podłączasz do gniazdka "chinch" (w sklepie rtv za jakieś
    0.5-2zł), GND do masy zewnętrznej, SPDIF_out do wewnętrznego pinu.
    Gotowe. Tam nic wiecej nie ma i nie potrzeba.
    Wyprowadzenie +5 jest do modułu nadajnika optycznego, ty tego nie
    potrzebujesz, więc nigdzie go nie podłączasz.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173