  • 1. Data: 2013-02-23 01:49:49
    Temat: stacje pogodowe - czujnik bezprzewodowy zew. a bateria
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jak wyglada sprawa zywotnosci baterii w zewnetrznym czujniku
    temperatury? Taki czujnik zima jest narazony na bardzo niskie
    temperatury. Jaka wyglada zywotnosc takiej baterii? Czy przy MINUS
    25stopni taka bateria to nie zamarznie???

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-02-23 03:33:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    użytkownik pusta rubryczka Name: pisze tak:

    > Jaka wyglada zywotnosc takiej baterii? Czy przy MINUS
    > 25stopni taka bateria to nie zamarznie???

    no i czy nie rozsadzi wyświetlacza?

    To są pewnie czujniki do tropików a nie na Rosję :)
    W każdym razie od razu pociągnąłem przewód.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2013-02-23 08:37:19
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > temperatury. Jaka wyglada zywotnosc takiej baterii? Czy przy MINUS
    > 25stopni taka bateria to nie zamarznie???

    Nic mi nie zamarzalo do -26 jak mialem. Wyswietlacz tez caly.
    Wytrzymuje od pól do roku jak sie trafi.
    Jakas alkaiczna, nie pamietam czy panasonic, czy diuracell czy cos innego

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2013-02-23 09:25:35
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-02-23 01:49, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > jak wyglada sprawa zywotnosci baterii w zewnetrznym czujniku
    > temperatury?

    Na cr2025 u mnie działał maks. pół roku. Na 2xR6 już trzeci rok ciągnie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2013-02-23 22:07:48
    Od: ELP <e...@p...neostrada.pl>

    Dnia 23-02-2013 o 01:49:49 <a...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > temperatury. Jaka wyglada zywotnosc takiej baterii? Czy przy MINUS
    > 25stopni taka bateria to nie zamarznie???

    Ja ma dwie baterie litowe AA.
    +35 -25st.C działają juz 2,5 roku i nie chcą się poddać.