  • Data: 2010-06-06 21:43:06
    Temat: stacja serwisowa DestJet 840C
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jest tu może ktoś kto się zna na drukarkach ?

    Dostałem taką drukarkę całkowicie zalaną tuszem. Wyczyściłem wszystko
    i ostatnia rzecz jaka mi została to silnik stacji serwisowej. Jak w końcu
    udało
    się go wydobyć z ogromnej ilości tuszu to się okazało, że na płytce która
    jest
    dolutowana do jego wyprowadzeń i łączy go z kabelkiem połowa ścieżek
    znikneła
    (a nie były to cienkie ścieżki). Brakuje nawet jednego z wyprowadzeń
    silnika. Widziałem
    ostatnio coś takiego jak zwarłem zasilacz 300W.

    W każdym razie silnik jest do wyrzucenia.

    Podłączyłem inny silnik (taki sam wymiarowo - parametry nieznane) - chodzi
    ale
    bardzo łatwo go zablokować. No to podłączyłem jeszcze inny - to samo.

    Czy jest możliwe, że te silniki aż tak się różnią parametrami ?

    Próbowałem założyć coś takiego:

    http://allegro.pl/item1060030224_silnik_krokowy_mine
    bea_pm35s_048.html

    Zastanawiam się też jakim cudem ten silnik jest tak zmasakrowany a
    równocześnie
    cienkie ścieżki na płycie głównej są nietknięte. Możliwe, że ktoś ten silnik
    podmienił na uszkodzony.