  • 41. Data: 2014-01-25 23:44:02
    Temat: Re: stacja pogodowa - wiele wyswietlaczy
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 25 stycznia 2014 22:59:58 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > W domu, w pracy, poza domem... praktycznie się z telefonem nie rozstaję.
    >
    > Dlaczego uważasz chodzenie po domu ze smartfonem jako coś głupiego?

    > Nie rozumiem po prostu hobby polegającego na niezwykle dokładnym
    >
    > sprawdzaniu temperatury i kierowaniu się tak małymi zmianami
    >
    > w decyzjach dnia codziennego... Zdajesz sobie chyba sprawę z faktu,
    >
    > że temperatura nie jest jednakowa w całym mieście i to, że u Ciebie
    >
    > za oknem jest -2 nie znaczy że dwie ulice dalej, tam gdzie idziesz
    >
    > po bułki, może być minus 4? I co z tego faktu dla Ciebie wynika?

    Pszemol nie pierdol. Kilka godzin temu pisałeś coś innego. Ja wiem że człowiek to nie
    krowa i może zmienić zdanie. Ale w takiej sytuacji wypadało by publicznie wycofać z
    tego co wcześniej twierdziłeś.

  • 42. Data: 2014-01-26 00:01:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Żeby nie przedłuzać bo może zostac to uznane że się znęcam.
    > Pszemol nie pierdol głupot proszę. jakie to kurwa ma znaczenie
    > jak do roboty jeździsz samochodem co ma ogrzewanie na zimę
    > i klimatyzację na lato.

    Widzę że z kulturą u Ciebie na bakier, ale mimo wszystko zapytam:
    gdzie mieszkasz że w okolicy wszyscy jeżdzą wszędzie autami z klimą?
    Nigdzie już nie widujesz ludzi stojących na przystankach i czekających na
    autobus? A co z wyjściem gdzieś na spacer czy na zwiedzanie Krakowa? :-)

  • 43. Data: 2014-01-26 00:03:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > I jak byś wiedział że jest taka wilgotność to byś w domu
    > założył zamiast kurtki w której chodzisz jak jest suche
    > powietrze kurtkę na wilgotne powietrze . I by to pomogło
    > zwłaszcza że to ta sama kurtka.

    Auto z klimą masz a nie stać Cię na więcej niż jedną kurtkę?
    Albo polara lub jakiś swetr POD KURTKĘ? :-)

  • 44. Data: 2014-01-26 00:04:50
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Spokojne. Kiedyś będziesz na takim etapie rozwoju, oczywiście jak będziesz się
    chciał uczyć, że będziesz znał odpowiedzi na większość pytań.

    No, na pewno do ciebie się zwrócę po te odpowiedzi.

    > Przegraj z honorem bo nic innego Ci nie zostało.

    Oczywiście, Napoleonie.

  • 45. Data: 2014-01-26 00:06:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Pszemol nie pierdol. Kilka godzin temu pisałeś coś innego.
    > Ja wiem że człowiek to nie krowa i może zmienić zdanie.
    > Ale w takiej sytuacji wypadało by publicznie wycofać z tego
    > co wcześniej twierdziłeś.

    Nie pisałem nic innego - dalej uważam że wyrafinowana stacja
    pogodowa u mnie w domu jest niepotrzebna.

    Ale - tu uważaj - nie dlatego że nie interesuje mnie pogoda
    czy temperatura/wilgotność na zewnątrz tylko dlatego że jest
    ta informacja dostępna łatwo na ekranie mojego smarfona
    który ją mi znajdzie w internecie albo przedstawi na appku
    pogodowym. A to że jest to informacja z innej części miasta
    i różni się od tego co mam za oknem o 2 stopnie nie ma znaczenia.

  • 46. Data: 2014-01-26 00:10:08
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie wiem co w tym debilnego - ja smartfona mam w kieszeni spodni.

    Opowiedz nam , co jeszcze nosisz cały czas przy sobie.

    > Dlaczego uważasz chodzenie po domu ze smartfonem jako coś głupiego?

    Nie zrozumiesz. Moje pokolenie nie jest przyspawane emocjonalnie do
    elektroniki.

    > Nie rozumiem po prostu hobby polegającego na niezwykle dokładnym
    > sprawdzaniu temperatury i kierowaniu się tak małymi zmianami

    To nie jest żadne hobby.
    Wydając kilkadziesiąt zł uzyskuje się możliwość natychmiastowego,
    komfortowego odczytania kilku parametrów atmosferycznych.
    Kiedyś to samo spełniał termometr rtęciowy za oknem.

    Nie rozumiesz, po co ludzie używają termometru za oknem, zamiast
    smartona, tak ?

    > po bułki, może być minus 4? I co z tego faktu dla Ciebie wynika?

    Nic.

  • 47. Data: 2014-01-26 10:14:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres>

    http://ciepelko.pl :-)

    > Jeśli chodzi o mnie, to czasem zerkam na termometr (analogowy) i patrzę
    > przez okno czy jest wiatr, deszcz itp. - jeśli np mam zdecydować czy jadę
    > pojeździć na rowerze czy nie. Dokładność 0,5 stopnia nie jest mi
    > potrzebna, ale jednak te 2-3 stopnie mogą wpłynąć na decyzję ;)

    Obserwowanie zmian temperatury jest niewątpliwie hobby, ale prosta znajomość
    zwykłą potrzebą i nie wydaje się rozsądne rozsyłanie w celu otrzymania
    takiej informacji swojej lokalizacji, id swojego urządzenia i id swojego
    użytkownika jak to robi oprogramowanie na smartfony.

  • 48. Data: 2014-01-26 12:48:18
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 25/01/2014 19:38, sundayman wrote:

    > Niech mu ktoś coś powie, bo zaraz znowu zacznę rzucać kurwami :|

    Gosc jest idiota z ptasim mozdzkiem (juz wiem skad ta
    ksywa) a na takich szkoda czasu.

    > Uh...1...2...3...4...5...6......7..........8........
    ...........9.................10....................

    > Dobrą herbatkę mam, zieloną o smaku cytrynowym :)

    I to jest dobra metoda.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 49. Data: 2014-01-26 15:50:32
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-01-25 13:43, k...@g...com pisze:

    > Na co komu informacja o wilgotności nie mam zielonego pojęcia?

    Wilgotność w mieszkaniu czasem warto sztucznie poprawić.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 50. Data: 2014-01-26 16:34:44
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 15:50:32 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

    > Wilgotność w mieszkaniu czasem warto sztucznie poprawić.
    >

    > --
    >
    > P. Jankisz
    >
    > O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    >
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    >
    > tylu idiotów" Stanisław Lem

    W mieszkaniu może się przydać. Tu się nie czepiam. Ale temat jest o centralnym
    pomiarze wielu parametrów i rozsyłaniu ich do mieszkań. W mieszkaniu możesz zmienić
    wilgotność. Ale na zewnątrz ni chuja. Do tego padają jakieś idiotyczne argumenty że
    taki system ma sens bo ktoś by się inaczej ubrał w tą samą kurtkę a jeszcze ktoś inny
    zapierdala egzotyczne opowieści dziwnej treści o górach i klimacie tropikalnym, jak
    by to miało jakikolwiek związek z tematem. O takim co potrzebuje pomiarów wiatru
    chociaż korzysta jak potrzebuje z profesjonalnych prognoz z litości nie wspomnę.
    Staram się nie kłócić z idiotami bo są w większości i nie dam rady. Ale czasami chuj
    mnie strzela jak czytam głupoty nie z tej ziemi.