  • 1. Data: 2011-03-03 22:04:44
    Temat: sprzedam canon zoom EF 75-300 1:4-5,6 III USM
    Od: wkwj <w...@g...pl>

    Witam,
    wiem, że nie przepadacie za tego typu postami ale może kogoś
    zainteresuje ten obiektyw - jest w doskonałym stanie, używany na prawdę
    sporadycznie, zadbany (zawsze miał założoną UVkę).
    Pozdrawiam,
    wkwj

  • 2. Data: 2011-03-03 22:14:25
    Temat: Re: sprzedam canon zoom EF 75-300 1:4-5,6 III USM
    Od: wkwj <w...@g...pl>

    oczywiści na ale drogo :-)
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1491276105
    wkwj

  • 3. Data: 2011-03-03 22:20:29
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 23:04, wkwj pisze:
> [...]
    > zainteresuje ten obiektyw - jest w doskonałym stanie, używany na prawdę
    > sporadycznie, zadbany (zawsze miał założoną UVkę).

    A cena? Czy moze oglosiles licytacje - to ja daje 1 PLN (zadbane, zawsze
    nosilem w potrfelu, nigdy w kieszeni) i jak nikt nie przebije do rana -
    to uwazam, ze szkielko jest moje...

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2011-03-04 06:43:23
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    czesc,

    dlaczego go sprzedajesz?

    k.

  • 5. Data: 2011-03-04 09:20:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    kyte napisał(a):
    > czesc,
    >
    > dlaczego go sprzedajesz?

    Bo to zły obiektyw jest. ;-)

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2011-03-04 17:22:39
    Od: wkwj <w...@g...pl>

    > czesc,
    > dlaczego go sprzedajesz?
    > k.

    cześć,
    bo go po prostu nie używam i z kilkuletniej praktyki wynika że takiego
    długiego zooma nie potrzebuję (robię raczej makro i mikrofotografie)
    -leży w szafie i się nudzi :-) Był oryginalnie w kupionym zestawie.
    Jakość - cóż nie jest to demon ostrości ani szybkości ale to powszechnie
    wiadomo - podaj mi swój email to podeślę Ci 2 przykładowe zrobione nim
    zdjęcia.
    pozdrawiam,
    wkwj

  • 7. Data: 2011-03-06 18:17:34
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    cześć,
[...]

    zdjec nie potrzeba - tylko myslalem ze przez bliki ;-)) a jaka cena wchodzi
    w gre?

    K/