  • 1. Data: 2010-06-18 20:19:41
    Temat: [sprzedam] Kymco Agility 125ccm
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    Sprzedaję deskorolkę z napędem Kymco Agility 125ccm.
    Rocznik: 2007
    Przebieg: ok. 5000 km i rośnie
    Stan: bardzo dobry; nie miał wypadków (znaczy szlifów żadnych też nie)
    Zdjęcia:
    http://picasaweb.google.pl/pawel.dondzillo/Motocykle
    NaSprzedaz?feat=directlink
    Wyposażenie: szyba Puig, kufer Givi 30l, zimowe opony Schwalbe Iceman
    (z otworami pod kolce)
    Opis:
    Kupiony w Motorlandzie, jestem drugim właścicielem. Serwisowany całe
    życie (za poprzedniego właściciela też) w ASO Kymco u Michała
    Demczuka. Przegląd miał robiony niecały miesiąc temu. Licznikowo Vmax
    pode mną (pod 100 kg żywca) to 110 kmh. Podróżnie można trzymać 90-100
    kmh. Genialna maszyna na miasto: wąziutka, leciutka i żwawa (jak na 11
    KM, that is). Podnóżki pasażera są tak sprytnie ukształtowane, że
    spokojnie daje się jeździć na stojąco w stylu enduro. Co się dobrze
    sprawdza na wybojach i bruku, bo zawieszenia to on ma krótkie i
    twarde. Na zimowych oponach jeździłem po śniegu i dają radę. Sprzęt
    waży 110 kg, więc w razie czego można wyciągnąć płozy i udawać skiboba
    z napędem.
    Do obejrzenia w Warszawie lub Palmirach (10 km za Łomiankami)
    Cena: 4200 zł (nowy ok. 6000zl i sam se pan dokup szybę, kufer i
    zimówki :)

    Pytania i oferty proszę na: n...@g...pl
    Lub pod nr: 665027993 (czynne od soboty rano :)

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]