    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: sportster 883 vs. 1200
    Date: Sat, 18 Jul 2009 19:42:25 +0200

    Witka,

    Juz od dluzszego czasu nosze sie z zamiarem zmiany moto. Obecny dragstar
    650 juz mi sie znudzil i odczuwam silna potrzebe zmiany. Sadze, ze
    moim docelowym, wymarzonym moto bedzie v-rod. W rozwazaniach pojawial
    sie tez yamaha warrior ale pewnie bylby to tylko krok przejsciowy i nie
    wiem czy warto ten krok zaliczac (tym barziej, ze nie mam na oku pewnej
    sztuki). No a jako ze czasy kryzysu to te marzenia o v-rod'zie odkladam
    na za 2,3 sezony.
    Poki co to wpadl mi w rece Sportster 883. Praktycznie nowka no i
    przedsoinek kolejnego kroku i wejscie w swiat HD.
    Juz kiedys pytalem, czy oby nie za maly (182 cm wzrostu). Pomyslalem, ze
    moze to moglby byc moto na okres przejsciowy, ktory dalby frajde jazdy
    motocyklem , ktory fajnie sie sprawuje w jezdzie miejskiej.
    Mysle, ze mialby to byc moto na ten i przyszly sezon.
    Zrobilem jazde testowa customem 1200. Oto wrazenia i pytania do znawcow:
    1) dynamika - 1200 nie oszalamia a jak bedzie z 883? Jest duzo slabiej?
    Nie mierzylem przyspieszen oczywiscie ale obawiam sie, ze nie bedzie nic
    lepiej niz na dragstarze :( (jezdze zawsze w pojedynke)
    2) tylne zawieszenie - bylo cholernie twarde. Czy to jest zawsze tak w
    sportsterach i czy jest jakas sensowny zakres regulacji?
    3) zwinnosc w miescie o wiele lepsza niz w dragstarze, to mi sie
    spodobalo :) (no i jest to oczywiste wziawszy pod uwage gabaryty)
    4) wydechy - mizerny dzwiek czy tylko mi sie tak wydawalo?
    5) Czy taka zamiana dragstar 650 --> sportster 883 ma szanse dostarczyc
    nowych, ciekawych wrazen? Czy to moze zamiana na zasadzie "zamienil
    stryjek siekierke na kijek"?

    Pewnie zanudzam, ale jakos nie moge sie zdecydowac co dalej, co na
    trzecie moto :)

    --
    pozdr
    Laphroaig