  • 1. Data: 2014-02-11 13:53:57
    Temat: spis budek telefonicznych
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    Z tego co wydedukowałem budki wróciły pod opiekę orange? Bo obklejone jak
    choinka reklamami orange - no to chyba już ich? ;)
    Jest sobie taki stary spis:
    http://www.publitel.pl/wyszukiwarka_at/
    ale nic w sumie tam nie idzie znaleźć (pic na wodę nie spis i nie
    wyszukiwarka), bo twierdzi, że w mieście to góra naście budek jest gdzie
    spokojnie ich naliczyłem już kilkadziesiąt w jednej tylko dzielnicy.
    Szukam po prostu listy np. w excelu gdzie jednym ciurkiem są spisane
    wszystkie budki w Polsce.
    Wymyślono już coś takiego czy orange to taki jednak francuski głęboki PRL?

  • 2. Data: 2014-02-11 13:58:00
    Temat: Re: spis budek telefonicznych, orange to dziady
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    Widzę że pół roku temu jeden człowiek z Gdyni pytał o to samo na stronie
    orange.
    http://www.orange.pl/kid,4002278347,id,2471001173,ti
    tle,budki-telefoniczne-,forumthread.html

    jak widać orange go spuściło do kibla - WSTYD!
    Nie podoba mi się ta firma, skoro mają coś pod swoim logiem to niech mają
    spis tego.
    To tak jakby euronet na swojej stronie nie miał spisu bankomatów.

  • 3. Data: 2014-02-11 16:06:05
    Od: i...@p...pl

    W dniu wtorek, 11 lutego 2014 13:58:00 UTC+1 użytkownik jędrek napisał:
    > Widzę że pół roku temu jeden człowiek z Gdyni pytał o to samo na stronie
    > Nie podoba mi się ta firma, skoro mają coś pod swoim logiem to niech mają
    > spis tego.

    A mnie wyszukuje bezbłędnie, nawet zdjęcia budek są.
    Podobają mi się też "szczegóły" np. "PROSTO Z SZAFY" :)

    Ircys

  • 4. Data: 2014-02-11 17:39:04
    Temat: Re: spis budek telefonicznych
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2014-02-11 13:53, Użytkownik jędrek napisał:
> [...]
    > wyszukiwarka), bo twierdzi, że w mieście to góra naście budek jest gdzie
    > spokojnie ich naliczyłem już kilkadziesiąt w jednej tylko dzielnicy.

    A odhaczyłeś defaultową opcję "Pokazuj tylko przystosowane dla osób
    niepełnosprawncych" na dole strony?

    Przemek

  • 5. Data: 2014-02-12 14:45:28
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-02-11 16:06, i...@p...pl pisze:

    > A mnie wyszukuje bezbłędnie, nawet zdjęcia budek są.
    > Podobają mi się też "szczegóły" np. "PROSTO Z SZAFY" :)

    Świetna sprawa. Myślę, że specjalnie dzięki tym zdjęciom przy okazji
    traktują ten serwis jako inwentaryzacyjny dla ekip instalatorskich, bo
    któż by się połapał w tych wszystkich lokalizacjach...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2014-03-28 14:01:31
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    "Przemysław Kowalik" news:lddjn6$rom$1@node1.news.atman.pl

    > A odhaczyłeś defaultową opcję "Pokazuj tylko przystosowane dla osób
    > niepełnosprawncych" na dole strony?

    No nie odhaczył ;)
    Czy jakiś spec webmaster umie tą całą bazę wypluć w postaci pliku excel?
    Bo ta mapka-wyszukiwarka http://www.publitel.pl/wyszukiwarka_at/ jest
    cholernie upierdliwa w obsłudze, bo nie potrafi za jednym rozdaniem wypluć
    wszystkich budek dla całego miasta (tak jak to robią np. wyszukiwarki
    bankomatów), tylko zawęża się wynikami do oznaczonego obszaru (osiedla, 4
    przecznic) i klikaj człowieku bo 20x żeby obejrzeć sobie wszystkie budki w
    mieście.