  • 1. Data: 2014-02-07 19:40:17
    Temat: Gdzie dostanę urządzenie blokujące wybrane numery.
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Mam dosyć naciągaczy dzwoniących często z Poznania itd. Szukam czegoś z
    identyfikacją numerów i czarną listą bez konieczności wymiany wszystkich
    aparatów telefonicznych. Urządzenie wpinane między gniazdko telefoniczne a
    kabel telefoniczny.

    W telefonii komórkowej jest to łatwe ale nie w stacjonarnej.

  • 2. Data: 2014-02-07 22:48:15
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Fri, 7 Feb 2014 19:40:17 +0100
    "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    > kabel telefoniczny.
    >
    > W telefonii komórkowej jest to łatwe ale nie w stacjonarnej.

    Takie coś to tylko w VoIP chyba :) Ew. centralka lub bramka VoIP z gatewayem do PSTN
    + centralka na Raspberry pi, tak czy inaczej -- rzeźba.

    P.

  • 3. Data: 2014-02-08 11:58:50
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    A nie możesz w swoich aparatach telefonicznych przypisać innego dzwonka, czyli w
    Twoim przypadku 'cichego', do czarnej listy?
    Aparaty [telefonni stacjonarnej] z czarną listą są na rynku.

    -----

  • 4. Data: 2014-02-08 12:12:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-02-08 11:58, 666 napisał/a:

    > Aparaty [telefonni stacjonarnej] z czarną listą są na rynku.

    Tak samo jak są rozumni userzy, którzy wiedza jak się odpisuje na grupie
    news, jednak zdarzają się też kolki takie jak Ty.

    --
    Czarek