  • 1. Data: 2014-02-04 10:03:56
    Temat: Orange dzwoni w sprawie neostrady...
    Od: Marek <f...@f...com>

    Orange wydzwania do abonentów neostrady z enigmatyczną informacją o
    modernizacji neostrady poprzez instalację światłowodów (?) w rejonie
    abonenta i prosi o udzielenie zgody na zadzwonienie w tej sprawie za
    2 tygodnie. Czy to nie sprytna próba wymuszenia wyrażenia zgody na
    teleoferte?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-02-04 14:31:56
    Temat: Re: Orange dzwoni w sprawie neostrady...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

> [...]
    > abonenta i prosi o udzielenie zgody na zadzwonienie w tej sprawie za
    > 2 tygodnie. Czy to nie sprytna próba wymuszenia wyrażenia zgody na

    Nie wiem co to jest, ale ja bym na wszeli wypadek poprosił, żeby jak
    mają coś ciekawego do zakomunikowania, to zrobili to na piśmie.

    Jarek

    --
    Diabeł się w ornat przyodział i ogonem na mszę dzwoni.

  • 3. Data: 2014-02-05 18:10:51
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Jakieś wchodzące prawo unijne zmusza operatora dominującego do zapewnienia wkrótce
    internetu o wysokiej przepustowości (w praktyce
    więc tylko światłowód).
    Oranżada teraz sama molestuje np. wspólnoty mieszkaniowe o podpisanie umów (nawet
    tam, gdzie przez lata był BWT dla telefonów,
    łaskawcy).
    Więc być może jest to element tego postępowania.

    -----

  • 4. Data: 2014-02-05 23:45:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup
    >Jakieś wchodzące prawo unijne zmusza operatora dominującego do
    >zapewnienia wkrótce internetu o wysokiej przepustowości (w praktyce
    >więc tylko światłowód).

    W praktyce to miedz coraz szybsza.

    J.

  • 5. Data: 2014-02-06 19:37:28
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2014-02-05 23:45, J.F pisze:

    > W praktyce to miedz coraz szybsza.

    I coraz bardziej zaszumiona.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat |
    =-=-=-=-+