  • 11. Data: 2013-11-11 02:34:35
    Temat: Re: [spamik] obudowa ATX
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-10 21:07, Mr. Misio pisze:
    > No brzydkie to jest strasznie ;) Cena powinna byc -4 złote + 35 zł
    > przesylka ;)
    Prędzej -50 + 80 zł przesyłka. Wtedy może chociaż ktoś z okolicy
    odbierze osobiście :-D

    Maciek

  • 12. Data: 2013-11-11 10:46:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    gadacz pisze tak:

    > Kup sobie jeden z drugim obudowę za 1k zł
    > skoro wszystko Wam brzęczy, to pewnie teraz nie będzie.

    To już lepiej kupić kabel HDMI 10 metrów za 80zł i wynieść kompa do
    kuchni albo łazienki. Efekt niesamowity ;)

    --
    Piter

  • 13. Data: 2013-11-11 11:07:10
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:
    > Prędzej -50 + 80 zł przesyłka. Wtedy może chociaż ktoś z okolicy
    > odbierze osobiście :-D

    10/10 :D

  • 14. Data: 2013-11-11 20:22:53
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Uncle Pete wrote:

    > Kiedyś z tego powodu zawiesiłem dysk pod koszykiem na dyski na
    > czterech listewkach, które poprzednio maskowały otwory na śledzie
    > (takie dość wąskie wyłąmywane). Pomogło.
    >
    > Z kolei ciężką obudowę Cooler Mastera z grubej blachy, która przy
    > tym
    > strasznie dzwoniła, musiałem okleić bitumicznymi panelami do
    > wyciszania samochodów.
    >
    > Obecnie mam cienką i lekką obudowę Antec i o dziwo nic nie rezonuje.
    > ogóle jest bardzo fajnie wykonana, z ciekawymi rozwiązaniami.
    >
    > Piotr

    ja trochę potraktowałem ją gluegunem od środka jest o niebo lepiej :)

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 15. Data: 2013-11-11 20:27:51
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    gadacz wrote:

    > jak czytam takie pierdoły, to mnie skręca.
    > Jaki kur.a rezonans?!
    >
    > Ja mam w swojej puszce 6 dysków
    > i jakoś niespecjalnie je słyszę.
    > Może masz jakieś badziewie sprzed dekady,
    > które chodzi jak wydymana kur.a. To pewnie rezonans ten jest.
    >
    > Nie dość, że ta obudowa jest badziewna stara
    > i nijaka, nie wspomnę, że brzydka (to kwestia gustu)
    > to jeszcze śmiecie komentować, czy jest cicha.
    >
    > Kup sobie jeden z drugim obudowę za 1k zł
    > skoro wszystko Wam brzęczy, to pewnie teraz nie będzie.
> [...]

    mam taką - może trochę starszy model bo inaczej są wejścia u góry
    http://proline.pl/?n=obudowa-cooler-master-cm-690-ii
    -advanced-rekomendowana
    kosztowała mnie parę lat temu 350zł bez zasilacza to chyba nie mało
    jak na obudowę
    to chyba nie moja wina że producenci dysków ich nie wyważają i jak
    siedzą 2 to fale się nakładają

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 16. Data: 2013-11-11 20:30:08
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    PiteR wrote:

    > To już lepiej kupić kabel HDMI 10 metrów za 80zł i wynieść kompa do
    > kuchni albo łazienki. Efekt niesamowity ;)

    a stawiając w kiblu to można ten czas wykorzystać podwójnie
    produktywnie odbierając maile
    gorzej jak grasz sobie a komuś z rodzinki się zachce..

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 17. Data: 2013-11-11 22:35:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jeffrey pisze tak:

    > gorzej jak grasz sobie a komuś z rodzinki się zachce..

    Co się zachce? Wyciągnąć kabel z kontaktu i właczyć suszarkę?

    --
    Piter

  • 18. Data: 2013-11-11 23:53:00
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 00:22:48 +0100, gadacz napisał(a):

    > jak czytam takie pierdoły, to mnie skręca.
    > Jaki kur.a rezonans?!
    >
    > Ja mam w swojej puszce 6 dysków
    > i jakoś niespecjalnie je słyszę.

    Widocznie wentylatory tak Ci wyją, że dysków nie słyszysz. Dyski zamocowane
    na sztywno w jednym koszu powodują dudnienie, które dla niektórych (np. dla
    mnie) jest bardzo irytujące.

    --
    GLaF

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 19. Data: 2013-11-12 02:34:51
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 11.11.2013 11:07, Mr. Misio wrote:

    >10/10 :D

    Wracając do rezonansu dysków, po kupieniu leniwca y580 moje uszy odpoczely,
    buczace talerze w moim hd502hj sa nie do zniesienia.

    Z drugiej strony testowałem i to wina dysku - w każdej budzie tak samo.

    Hałaśliwy, ale zabójczo szybki dysk za bezcen - nie dziwię się, że Seagate
    kupił Samsunga.

    W leniwcu mam dysk Seagate i one są tragiczne, z pudełka dysk ma kłopoty z
    kalibracją, a błędy zapisu rosną - dla porównania w Samsungu bodajże 6
    błędów zapisu i dwa odczytu i to po 3 latach.

    Jedyny taki Filip na Usenecie

  • 20. Data: 2013-11-12 07:59:20
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    PiteR wrote:

    > Co się zachce? Wyciągnąć kabel z kontaktu i właczyć suszarkę?

    nie rób z siebie idioty, co się może zachcieć w kiblu? otóż np SRAĆ

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.