  • 41. Data: 2010-11-23 09:01:55
    Temat: Re: spalanie mercedes w 210 3.0l
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-23 08:50, Filip KK pisze:

    > Czym się różni 3.0d w e60 od 3.0d w e38?

    Moca, momentem, pojemnoscia skokowa, skokiem tloka, stopniem sprezania,
    ukladem commonrail nowszej generacji... i pewnie wiele, wiele innych roznic.
    No i najwyrazniej spalaniem :P (normy ekologiczne?).

    --
    Karolek

  • 42. Data: 2010-11-23 09:02:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-23 08:47, Filip KK pisze:

    > Bo nie umie jeździć. W e38 z 3.0d i z ASB spokojnie zejdziesz do 10 w
    > mieście. Trzeba się nauczyć jeździć z dużym silnikiem, noga jest ciężka
    > a pedał gazu lubi się sam jakoś wciskać. Wystarczy na różnych odcinkach
    > w mieście sprawnie przyspieszać i utrzymywać stałą prędkość, niż nawet
    > minimalnie cały czas przyspieszać na jednym odcinku, bo wtedy chwilowe
    > spalanie wzrasta nawet dwukrotnie.

    Jak ktos gaz i hamulec traktuje 0 1, to nie dziwne, ze mu pali duzo.

    --
    Karolek

  • 43. Data: 2010-11-23 09:12:11
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-23 08:50, Seba pisze:

    > Cykl mieszany to jednak nie jest cykl miejski. Dlatego moje pytanie jest
    > aktualne.

    Musisz sobie poszukac na necie, bo w ksiazce samochodu nie ma tego silnika.
    Ale z cala pewnoscia nie przekracza 12l, tylko ze te suche dane to
    zazwyczaj o kand dupy mozna.
    Dalem Ci wynik wiarygodnych danych testowych (nie danych producenta), w
    ktorych jak byk wychodzi 9,5l.
    Ba dla E38 z 4.0d wychodzi testowe zuzycie na poziomie 10,3l.
    Dla E39 z 3.0d w miescie masz 11,7l, a testowe wychodzi podbnie do E38
    bo 9,6l.

    --
    Karolek

  • 44. Data: 2010-11-23 09:51:59
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 09:12:11 +0100, Karolek napisał(a):

> [...]
    > Ba dla E38 z 4.0d wychodzi testowe zuzycie na poziomie 10,3l.
    > Dla E39 z 3.0d w miescie masz 11,7l, a testowe wychodzi podbnie do E38

    Producent przyznaje się do większego spalania, aniżeli jest w
    rzeczywistości. Dobre :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 45. Data: 2010-11-23 10:29:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-23 09:51, Seba pisze:

    > Producent przyznaje się do większego spalania, aniżeli jest w
    > rzeczywistości. Dobre :)

    Ale Ty jestes glupi czy tylko udajesz?
    Boze, jezeli tak wyglada nasze spoleczenstwo to musimy wyginac... :/
    Duren goni durnia.

    --
    Karolek

  • 46. Data: 2010-11-23 11:06:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> wrote in message
    > On Mon, 22 Nov 2010 17:36:05 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Auta zwyczajowo umieszcza się w nadwoziach.

    I cale tam wchodzi?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 47. Data: 2010-11-23 11:13:14
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 10:29:25 +0100, Karolek napisał(a):

    <ciach>

    Jak już skończyły ci się wymyślone pseudoargumenty to pozostała ci już
    tylko ucieczka w kierunku inwektyw?
    Wyszedłeś na kłamcę, ale to już nie moja wina - bajdurzenie zawsze się
    tak kończy.

    Dla mnie EOT - szkoda na ciebie prądu.

    --
    Sebastian S.

  • 48. Data: 2010-11-23 12:12:27
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Tue, 23 Nov 2010 11:06:47 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    [...]
    > I cale tam wchodzi?

    Cała reszta samochodu się jednak w nadwoziu mieści. Zwykle.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 49. Data: 2010-11-23 12:44:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > On Tue, 23 Nov 2010 11:06:47 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Cała reszta samochodu się jednak w nadwoziu mieści. Zwykle.

    A mozna go wyjac i miec wtedy samochod bez "w sedanie"? Bo jak nie mozna, to
    on jednak "w sedanie" nie jest.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 50. Data: 2010-11-23 12:51:37
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-23 11:13, Seba pisze:
    > Dnia Tue, 23 Nov 2010 10:29:25 +0100, Karolek napisał(a):
    >
    > <ciach>
    >
    > Jak już skończyły ci się wymyślone pseudoargumenty to pozostała ci już
    > tylko ucieczka w kierunku inwektyw?

    LOL.
    A co to jest spalanie w miescie? Jak oni to licza? Bo mozesz stac non
    stop w korku, a mozesz w zasadzie plynnie sie poruszac.
    Mozesz tez troche stac i troche jechac... wiec jaka wersje wybrac?
    Ja wybralem jazde po trojmiescie i wskazania komputera.
    Rozumiesz to w ogole czy niespecjalnie?

    > Wyszedłeś na kłamcę, ale to już nie moja wina - bajdurzenie zawsze się
    > tak kończy.

    Na klamce?
    Przepraszam bardzo, ze moj samochod za malo pali w miescie :P

    > Dla mnie EOT - szkoda na ciebie prądu.

    Ty matolku masz wiedze z opowiesci kolegi, ktory ma kolege i nazywasz
    mnie klamca :P
    Glupi pajacu, jak bede chcial to zrobie nawet spalanie 30l/100km i co z
    tego?
    Srednie spalanie w miescie mam na poziomie 9-9,5l, mozesz tupac nozkami
    ale taka jest prawda.
    Mi nie wierzysz, ok pewnie w AB 43/98 tez klamia.
    To pewnie spisek, zeby Seba vel matol, ktory w dupie byl i gowno widzial
    nie mogl sie dowartosciowac.

    --
    Karolek