  • 1. Data: 2005-09-09 06:30:34
    Temat: spadek wydajności p2p w sieci futuro?
    Od: Xneme <r...@w...pl>

    Czy ostatnio ktos z was zauwazył spadek tarnsferów jakie można osiągnąc
    przez futuro? od jakiegoś tygodnia ludzie skarża się ze wszystko z p2p
    sie wlecze, łacze jest w 20% wykorzystane a www popierdala ftpy tez czy
    ktos ostatnio zaobserowoał takie anomalie. dodam ze w gdansku.

  • 2. Data: 2005-09-09 06:41:07
    Temat: Re: spadek wydajności p2p w sieci futuro?
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Xneme napisał(a):
> [...]
    > sie wlecze, łacze jest w 20% wykorzystane a www popierdala ftpy tez czy
    > ktos ostatnio zaobserowoał takie anomalie. dodam ze w gdansku.
    w LBN nie zauwazylem takich anomalii, raczej watpie zeby taka powazna
    firma sie bawila w takie klocki

  • 3. Data: 2005-09-09 06:55:14
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Sied@r napisał(a):

    > w LBN nie zauwazylem takich anomalii, raczej watpie zeby taka powazna
    > firma sie bawila w takie klocki

    to musisz chyba zmienic klasyfikacje, albo swoja definicje powaznej firmy

    trzeba sobie radzic, szczegolnie na styku z TPNET'em ...

    --
    Mateusz

  • 4. Data: 2005-09-09 07:37:37
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > to musisz chyba zmienic klasyfikacje, albo swoja definicje powaznej firmy
    >
    > trzeba sobie radzic, szczegolnie na styku z TPNET'em ...

    hum - zapewniaja ze tpsy nie tna.

  • 5. Data: 2005-09-09 07:49:33
    Temat: AZ.pl handluje domenami?
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall Sp. J.)

    Jeden z moich klientów miał sobie domenkę, wyjechał na wakacje, w tym czasie
    było przedłużenie domeny i po powrocie z wakacji znalazł w skrzynce fakturę,
    ale zastał już domenę na sprzedaż wchodząc w nazwę swojej domeny. Ludzie z
    BOK-u Az.pl twierdzą, że domena została sprzedana innej firmie, a we whois
    wyraźnie pisze, że registrarem i właścicielem domeny jest AZ.pl. Czy klient
    może coś z tym fantem zrobić aby odzyskać tą domenę bo już minęły 2 miesiące
    od otrzymania faktury? Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał ten sam
    problem? Nadmieniam, że klient na tą domenę nie ma żadnego innego dokumentu
    tzn np umowy poza tą fakturą.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 6. Data: 2005-09-09 07:52:54
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Sied@r napisał(a):

    > hum - zapewniaja ze tpsy nie tna.
    szczegolnie dzial sprzedazy ;)

    ciezko inaczej wytlumaczyc ze FTP pasywny i aktywny osiagaja inne predkosci

    no i zmiana tranzytu do TP z futuro na inne lacze skutkuje 2 krotnym wzrostem
    zapotrzebowania na lacza
    a mialo byc tak pieknie jak zaczeli kupowac bezposrednio, a nie przez atmana ...

    --
    Mateusz

  • 7. Data: 2005-09-09 08:02:50
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:dfra3a$7gj$1@opal.futuro.pl,
    niejaki(a): Xneme z adresu <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wszystko z p2p sie wlecze, łacze jest w 20% wykorzystane a www
    > popierdala ftpy tez czy ktos ostatnio zaobserowoał takie anomalie.

    jakies 3 lata temu bylo dokladnie to samo w katowicach ... cos mi sie obija
    ze tez byl wtedy watek na grupie

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 8. Data: 2005-09-09 09:06:10
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dfrf0m$16p$1@inews.gazeta.pl> Mateusz Swatek napisał(a):

    > no i zmiana tranzytu do TP z futuro na inne lacze skutkuje 2 krotnym wzrostem
    > zapotrzebowania na lacza
    > a mialo byc tak pieknie jak zaczeli kupowac bezposrednio, a nie przez atmana ...

    futuro chyba od zawsze mialo bezposredni styk z tp.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 9. Data: 2005-09-09 09:54:40
    Temat: Re: AZ.pl handluje domenami?
    Od: "dziku.tm" <d...@-...net>

    Użytkownik ""Sylwester Badełek - Verall Sp. J."" <w...@v...pl>
    napisał w wiadomości news:005801c5b512$faae1a80$6102a8c0@VERALL01...
> [...]
    > miał ten sam problem? Nadmieniam, że klient na tą domenę nie ma żadnego
    > innego dokumentu tzn np umowy poza tą fakturą.
    zaloz nowy temat.. odpisales w innym topicu..

  • 10. Data: 2005-09-09 13:15:02
    Od: "koeman" <k...@o...pl>

> [...]
    > sie wlecze, łacze jest w 20% wykorzystane a www popierdala ftpy tez czy
    > ktos ostatnio zaobserowoał takie anomalie. dodam ze w gdansku.

    To ja bede zgadywal...
    Masz od Futuro polaczenie typu LMDS w okolicach Przymorza i Oliwy - pewno jakies
    3-4 Mbit...
    Jesli zgadlem, to napisze w ten sposob: mialem podobny problem w tej okolicy. Do
    naszego LMDS-a doczepili jeszcze kilku kklientow i jest po prostu kicha!
    Obecnie testuje radiolinie od konkurencji (Limes). Jest duza roznica i chyba
    bede rezygnowal z Futuro.