  • 1. Data: 2005-09-09 10:03:44
    Temat: AZ.pl handluje domenami?
    Od: "Sylwester Badełek" <b...@p...onet.pl>

    Jeden z moich klientów miał sobie domenkę, wyjechał na wakacje, w tym czasie
    było przedłużenie domeny i po powrocie z wakacji znalazł w skrzynce fakturę,
    ale zastał już domenę na sprzedaż wchodząc w nazwę swojej domeny. Ludzie z
    BOK-u Az.pl twierdzą, że domena została sprzedana innej firmie, a we whois
    wyraźnie pisze, że registrarem i właścicielem domeny jest AZ.pl. Czy klient
    może coś z tym fantem zrobić aby odzyskać tą domenę bo już minęły 2 miesiące
    od otrzymania faktury? Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał ten sam
    problem? Nadmieniam, że klient na tą domenę nie ma żadnego innego dokumentu
    tzn np umowy poza tą fakturą.

  • 2. Data: 2005-09-09 11:17:48
    Temat: Re: AZ.pl handluje domenami?
    Od: GrzeS <g...@f...huwytnijto>

    Sylwester Badełek wrote:
> [...]
    > od otrzymania faktury? Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał ten sam
    > problem? Nadmieniam, że klient na tą domenę nie ma żadnego innego dokumentu

    Jaka to domena? Globalna (com, net) czy .pl?

    Pozdr

    GrzeS

  • 3. Data: 2005-09-09 11:31:45
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall Sp. J.)

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 4. Data: 2005-09-09 12:12:45
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Sylwester Badełek pisze:

> [...]
    > może coś z tym fantem zrobić aby odzyskać tą domenę bo już minęły 2 miesiące

    2 miesiące? No to jakby Twój klient jest sam sobie winien. Przecież
    nieopłacana domena się po prostu zwalnia i każdy może ją kupić.

    Aczkolwiek fakt, że jako właściciel figuruje firma u której ta domena
    była wcześniej utrzymywana świadczy o niej jak najgorzej.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 5. Data: 2005-09-09 12:20:12
    Od: ROBBO 2 <r...@o...pl>

    Sylwester Badełek napisał(a):
> [...]
    > od otrzymania faktury? Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał ten sam
    > problem? Nadmieniam, że klient na tą domenę nie ma żadnego innego dokumentu

    Oni sprzedali nawet Polkomtelowa samiswoi.pl .

  • 6. Data: 2005-09-09 12:21:38
    Od: ROBBO 2 <r...@o...pl>

    Neas napisał(a):

> [...]
    >
    > Aczkolwiek fakt, że jako właściciel figuruje firma u której ta domena
    > była wcześniej utrzymywana świadczy o niej jak najgorzej.

    A co ma powiedziec Polkomtel ktory "mial" domene samiswoi.pl
    To portal sieci komorkowej i co AZ ich wy**)*%&*% pieknie.

  • 7. Data: 2005-09-09 12:24:50
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall Sp. J.)

    Sylwester Badełek pisze:

> [...]
    >
    > Aczkolwiek fakt, że jako właściciel figuruje firma u której ta domena
    > była wcześniej utrzymywana świadczy o niej jak najgorzej.

    Wiem, że nieopłacona domena się zwalnia ale mógł ktoś wysłać choć maila lub
    zadzwonić z informacją o nieuregulowanej płatności za domenę, mimo, że w
    BOK-u AZ.pl twierdzą że wysyłali to na ten adres e-mail nic nie przyszło a
    telefonować podobno nie mają w zwyczaju. Moim zdaniem to delikatnie mówiąc
    robienie klientów w balona. Ostrzegam innych uważajcie na tą firmę bo
    możecie stracić domenę i trafi ona prędzej czy później do licytacji domen a
    nie do normalnej rynkowej sprzedaży. Z tego co wiem klient miał poruszyć tą
    sprawę we NASK.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 8. Data: 2005-09-09 13:06:06
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    =?iso-8859-2?Q?Sylwester_Bade=B3ek_-_Verall_Sp._J.?= pisze:

> [...]
    > nie do normalnej rynkowej sprzedaży. Z tego co wiem klient miał poruszyć tą

    Wysłali przecież pocztą, e-mail pewnie też wysłali, jest sporo
    powodów, dla których mógł nie dojść. Gdyby z powodu braku wpłaty po
    prostu tę domenę skasowali, to byliby moim zdaniem w 100% w porządku.

    Natomiast rejestrowanie na siebie takich domen i próba sprzedaży ich po
    wyższej cenie (na to wszystko wskazuje, bo we WHOIS figurują jako
    właściciel, a na stronie umieszczonej pod tą domeną jest oferta
    sprzedaży) to bardzo brzydka praktyka, chociaż wydaje się, że zgodna z
    prawem (jeśli każdy może zarejestrować, to i oni).

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 9. Data: 2005-09-09 13:32:10
    Od: "ppp" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Sylwester Badełek" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2e9e.000000b9.43215dff@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > od otrzymania faktury? Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał ten sam
    > problem? Nadmieniam, że klient na tą domenę nie ma żadnego innego

    Nie bronie w zaden sposob AZ Ale jezeli domena nie zostala oplacona to ma
    prawo wrocic do wolnej sprzedazy. Tak jest wszedzie na swiecie. Trzeba
    pilnowac terminow a nie plakac po fakcie.
    A co do WHOIS. Jakos nie widze tam aby byl wyswietlany wlasciciel domeny.
    ' Abonent dane niedostepne' Wiec na jakiej podstawie twierdzisz ze domene
    zakupil AZ? Registrar to nie abonent.

  • 10. Data: 2005-09-09 13:36:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 09 Sep 2005 14:21:38 +0200, ROBBO 2 napisał(a):

    > A co ma powiedziec Polkomtel ktory "mial" domene samiswoi.pl
    > To portal sieci komorkowej i co AZ ich wy**)*%&*% pieknie.

    eeee.... mówisz o TEJ domenie:
    DOMENA:

    nazwa domeny:samiswoi.pl
    id abonenta:tdc7312216360659 (FIRMOWA)
    serwery nazw:plusmx1.polkomtel.com.pl.[212.2.96.51]
    plusmx2.polkomtel.com.pl.[212.2.96.52]
    utworzona:2003.09.05
    ostatnia modyfikacja:2005.09.09
    registrar:AZ.pl SC Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa
    ul. Sosnowa 6a 71-468 Szczecin
    Polska/Poland
    +48.91 4243780
    d...@a...pl

    opcja:brak opcji na nazwe domeny

    ABONENT:
    firma:Polkomtel S.A.
    ulica:Al. Jerozolimskie 81
    miasto:02-001 Warszawa
    lokalizacja:PL
    identyfikator:tdc7312216360659
    telefon:+48.226071000
    fax:+48.226071902
    ostatnia modyfikacja:2004.08.28

[...]
    Kontakt techniczny:
    osoba:Polkomtel S.A.
    ulica: Al. Jerozolimskie 81
    miasto: PL Warszawa
    lokalizacja:PL

    dane aktualne z dnia:

    2005.09.09

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu