  • 31. Data: 2005-12-12 08:42:45
    Temat: Re: spadek wydajności p2p w sieci futuro?
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> napisał(a):

    > proponuje zainterssowac sie ich oferta za jakis tydzien
    > wchodzi nowa oferta pt. tranzyt bez TPNET

    ATMAN ma taka oferte od paru lat. :P

    --
    [ ŁT ]

  • 32. Data: 2005-12-12 08:54:11
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Lukasz Trabinski napisał(a):

    > ATMAN ma taka oferte od paru lat. :P

    ale z tego co wiem to atman w krakowie nie jest w stanie zaoferowac dobrej ceny
    (brak wlasnego medium miedzy warszawa w krakowem + ostatnia mila)

    mi np. wogule nie zdolali oferty dostarczyc :D

    --
    Mateusz

  • 33. Data: 2005-12-12 11:00:48
    Od: "Sied@r" <s...@s...pl>

    kamil kapturkiewicz napisał(a):

    > potwierdzam, po miesiacu powiedzielismy PF doniewidzenia. tragiczna
    > porazka. lmds moze i sie nadaje ale nie dla isp. kompletnie sie nie
    > wywiazli z umowy, dlatego zerwali dwunasto-miesieczna umowe po miesiacu.
    > sami technicy stwierdzili, ze jak dalej PF bedzie pchalo w LMDS to
    > pojda z torbami jak formus. formus po korym kupuja sprzet od komornikow ;]
    >
    > pozdro.
    Nie wiem jakie ty miales lacze.
    Ja mam 3 Mb/s gwarantowane w IP - chodzi bardzo przyzwoicie - mala
    osiedlowka. ( nie mialem problemow z tym laczem) owszem po LMDS zdaje
    sobie sprawe ze gdybym chcial wiecej musieliby jakis inny sprzet
    zaproponowac. Znam ograniczenia LMDS. Ale wydaje mi sie to bardziej
    profesjonalne niz stawianie do klientow radiolinii na Tsunami (a sporo
    firm duzych tak robi) - Futuro tez korzysta z Tsunami od czasu do czasu.
    Powyzej 8 Mb/s stawiaja dedykowane radiolinie.

  • 34. Data: 2005-12-13 10:48:58
    Od: iluvatar <i...@x...pl>

    Ja korzystam z kilka radiolini futury bo tylko w to można jeszcze się
    pakować, lmdsy ... a feee...
    Ale takie radiolinie śmigają aż miło...

  • 35. Data: 2005-12-13 18:57:01
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    iluvatar napisał(a):
    > Ja korzystam z kilka radiolini futury bo tylko w to można jeszcze się
    > pakować, lmdsy ... a feee...

    po formie cytowania widac ze jestes typowym targetem dla futuro ;)

    --
    Mateusz