-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "Flyte" <f...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: spadek mocy silnika, spalenizna (1.9 DTH)
Date: Tue, 28 Dec 2010 12:06:54 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 38
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <2...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1293534414 27800 213.180.130.18 (28 Dec 2010 11:06:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Dec 2010 11:06:54 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 194.120.88.1, 10.174.28.53
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR
3.5.30729; MS-RTC LM 8; .NET CLR 1.0.3705)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338011
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Wczoraj przytrafila mi sie nastepujaca przygoda.
Pacjent: opel vectra C '04, 1.9DTH, 185tys. przebiegu.
Po okolo 5 km jazdy danego dnia silnik zaczal sie nagle krztusic. Drastyczny
spadek mocy, z okolo 90km/h zszedlem do okolo 30km/h. Udalo mi sie skrecic z
glownej ulicy w boczna i tam zaparkowac (w sumie przejechalem okolo 0,5km).
Objawy: kompletny spadek mocy. Silnik daje sie uruchomic mimo -8st.C (zreszta
nigdy nie mial problemow, nawet przy -30), udalo mi sie go wkrecic na 3000obr
i pracowal _bardzo_ rowno, ladnie zagrzewal sie (temperatura urosla do 85st.C
i pewnie roslaby dalej.), zadnych szarpniec, falowania itp. Na biegu jalowym
pracuje b. nierowno, a przy probie ruszenia ewidentnie nie ma sily i potrafi
zgasnac. Dodam, ze czuc troche nieprzyjemny zapach gumy. Nie ma zdanych
wyciekow z rury wydechowej ani spod silnika.
Nie jest to EGR (ani nic z ukladu dolotowego powietrza), bo ten temat juz
przerabialem wczesniej. Jest to usterka nagla, ktora uniemozliwia dalsza jazde
(choc kilka metrow pewnie sie uda przejechac).
Na koniec pojawil sie klucz na samochodzie, ale przy ponownym uruchomieniu juz
go nie bylo. Komputer nie znalazl zadnego bledu.
Teraz pytanie: co moglo pasc, i jakich kosztow moge sie spodziewac?
Pozdrawiam,
Flyte
PS. wczoraj po raz pierwszy jechalem holowany. Bardzo niemile uczucie jechac
bez wspomagania kierownicy i hamulcow za autem w odleglosci 2m;(
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 28.12.10 12:39 to
- 28.12.10 12:47 kml
- 28.12.10 12:57 Flyte
- 28.12.10 19:46 marek
- 28.12.10 22:04 Flyte
- 28.12.10 23:42 to
- 29.12.10 09:11 Paweł Kajak
- 05.01.11 20:44 Flyte
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst