eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyspadek mocy silnika, spalenizna (1.9 DTH)spadek mocy silnika, spalenizna (1.9 DTH)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Flyte" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: spadek mocy silnika, spalenizna (1.9 DTH)
    Date: Tue, 28 Dec 2010 12:06:54 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 38
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1293534414 27800 213.180.130.18 (28 Dec 2010 11:06:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Dec 2010 11:06:54 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 194.120.88.1, 10.174.28.53
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR
    3.5.30729; MS-RTC LM 8; .NET CLR 1.0.3705)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338011
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Wczoraj przytrafila mi sie nastepujaca przygoda.

    Pacjent: opel vectra C '04, 1.9DTH, 185tys. przebiegu.

    Po okolo 5 km jazdy danego dnia silnik zaczal sie nagle krztusic. Drastyczny
    spadek mocy, z okolo 90km/h zszedlem do okolo 30km/h. Udalo mi sie skrecic z
    glownej ulicy w boczna i tam zaparkowac (w sumie przejechalem okolo 0,5km).
    Objawy: kompletny spadek mocy. Silnik daje sie uruchomic mimo -8st.C (zreszta
    nigdy nie mial problemow, nawet przy -30), udalo mi sie go wkrecic na 3000obr
    i pracowal _bardzo_ rowno, ladnie zagrzewal sie (temperatura urosla do 85st.C
    i pewnie roslaby dalej.), zadnych szarpniec, falowania itp. Na biegu jalowym
    pracuje b. nierowno, a przy probie ruszenia ewidentnie nie ma sily i potrafi
    zgasnac. Dodam, ze czuc troche nieprzyjemny zapach gumy. Nie ma zdanych
    wyciekow z rury wydechowej ani spod silnika.

    Nie jest to EGR (ani nic z ukladu dolotowego powietrza), bo ten temat juz
    przerabialem wczesniej. Jest to usterka nagla, ktora uniemozliwia dalsza jazde
    (choc kilka metrow pewnie sie uda przejechac).

    Na koniec pojawil sie klucz na samochodzie, ale przy ponownym uruchomieniu juz
    go nie bylo. Komputer nie znalazl zadnego bledu.

    Teraz pytanie: co moglo pasc, i jakich kosztow moge sie spodziewac?


    Pozdrawiam,

    Flyte


    PS. wczoraj po raz pierwszy jechalem holowany. Bardzo niemile uczucie jechac
    bez wspomagania kierownicy i hamulcow za autem w odleglosci 2m;(


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: