    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: sonda labda part II -astry II benzyna 2.0 16V
    Date: Fri, 13 Aug 2010 17:27:31 +0200

    Wymieniłem w końcu sonde lambda
    wczesniej objaw był taki, że po jakims czasie zapalala się kontrolka
    pomarańczowa

    po wymianie świeci odrazu po zapaleniu silnika, no moze po 2s.

    mechanik powiedzial, ze mam jechac wykasowac bledy
    sonde mam zamiennik, bosha byla za 249zl ale kable krotkie, wiec zmienil
    na tani zamiennik za 120zł ktory mial w komplecie zaciski do przedluzania.

    i teraz swieci non stop

    jednak wizyta kompa 80zł wymiana teraz znowu kasowanie bledow, i znowu 80zł
    nie usmiecha mi się to, tym bardziej ze facet od komputera stwierdzil ze po
    wymianie powinno samo zniknać, to jak to jest, po zmianie sondy powinno byc
    wsyzstko juz ok?

    bo u mnie nie jest, czy to moze oznaczac ze jest zly model dobrany? w
    hurtowni powiedzieli ze jest ok, ze to zamiennik

    pozdrawiam