  • 31. Data: 2010-05-04 10:34:02
    Temat: Re: soft pod Media Center
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4bdff33c$1@news.home.net.pl...

    > pomyśl

    Pewnie masz na myśli nboxa, a już miałem nadzieję że coś jest w stanie
    spełnić moje wymagania.....

    No to inaczej - masz w jakim urządzeniu tuner sat,dvb-t ORAZ czytnik dvd
    (względnie możliwość podłączenia zewnętrznego źródła dla filmów)?

  • 32. Data: 2010-05-04 10:47:39
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 02 May 2010 23:57:45 +0200, a...@p...pl wrote:

    >Generalnie ma to byc cyfrowa nagrywarka programow z TV i odtwarzania
    >tego co sie nagralo i filmow z dvd/dvix/xvid/.........To co sie
    >nagralo to do ew. nagrania na plyte (po wczesniejszym wycieciu
    >reklam). Edycja (wycinanie) reklam moze sie odbywac na tym samym
    >kompie (MediaCenter) i w trakcie ogladania wstawiamy znaczniki reklam
    >- nie musza byc dokladne....jak i na pc gdzies w sieci domowej (bo to
    >plik).

    dyskusja zeszla na psy i za duzo z niej nie wynika.

    - ma obslugiwac rozne tunery - na chwile obecna analogowy (bo jest
    kablowka) - juz jest Hauppague PVR-150, ale pewnie za chwile bedzie
    zapotrzebowanie na dvb-t (i moze dvb-s/s2) pod cyfre+/TNK/FTA)

    - i ma nagrywac programy z tv, potem je odtwarzac, ew. przerobka na
    inne formaty (dvix/xvid i im podobne), wypalac plytki DVD

    -ma sie obudzic z hibernacji do nagrania wg PowerOn by Alarm (BIOS) i
    na pilota (opcja). W przypadku pilota wiem, ze trzeba podlaczyc pewien
    uklad nasluchujacy pilota na podczerwien podlaczony do jednego z
    wejsc, ktore sa wstanie wybudzic komputer z letargu: power on,
    WakeOnLAN, WakeOnRing

    --
    ThinkXtra

  • 33. Data: 2010-05-04 11:04:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Zazwyczaj legalnie opłacana tv.

    nie, myślałem że pisałeś o płytach blurey.

    > Ja bym go chętnie do innych celów zatrudnił, czekam z utęsknieniem aż
    > producenci dołożą funkcje htpc do telewizora i od razu kupię. ;-)

    to byłoby dobre.

    > Ale koszty często mogą zabić.

    podobna cena jak za box

    > Chyba że zdasz się na Cyfrę/n i ich tunery z dvb-t.

    też, ale jak pamiętasz nie wszędzie działa dvb-t :-(

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 34. Data: 2010-05-04 11:11:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Za to takie poustawianie wszystkiego, żeby wszystko z odbiorem tv grało
    > idealnie to już zupełnie inna szkoła jazdy.
    > Soft mce jest chyba najbardziej czułym na jakąkolwiek bzdurę
    > oprogramowaniem jaką dane mi było używać.

    zapewne

    > No chyba że to zlecisz komuś kto to stawiał i zrobi to za Ciebie, ale
    > wtedy może się okazać że spełniające te funkcję Windows MCE będzie
    > tańszy. ;-)

    tez tak czasem bywa

    > W sensie - odbierałeś tv przez htpc?
    > Bo zapewniam Cię, że to daleko inny stopień komplikacji, niż odpalenie
    > divx.

    odbierałem. kilka lat temu jak miałem kablówkę, na windowsie (np
    ChrisTv) potem na linuxie, ale to na kompie stacjonarnym i nie używałem
    pilota i nie nagrywałem.

  • 35. Data: 2010-05-04 11:18:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Pewnie masz na myśli nboxa, a już miałem nadzieję że coś jest w stanie
    > spełnić moje wymagania.....

    chyba jednak nie...

    > No to inaczej - masz w jakim urządzeniu tuner sat,dvb-t ORAZ czytnik dvd
    > (względnie możliwość podłączenia zewnętrznego źródła dla filmów)?

    mnie to w zupełności wystarczy, mam dostęp do sieci, radio internetowe,
    dvb-t (jak będzie co odbierać ;-) )
    filmy tylko na dvd i jest od tego odtwarzacz i nie powiesz mi, że
    swojego napędu nie słyszysz podczas odtwarzania.

  • 36. Data: 2010-05-04 11:19:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie, myślałem że pisałeś o płytach blurey.

    Tak, pisałem - że nie korzystam.
    Już prędzej dvd i divx.

    > też, ale jak pamiętasz nie wszędzie działa dvb-t :-(

    Tym akurat się przy swoich wyborach nie kieruję, jako że nie planuję
    przeprowadzki.

  • 37. Data: 2010-05-04 11:21:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > odbierałem. kilka lat temu jak miałem kablówkę, na windowsie

    Nie przypominam sobie problemów z analogową tv, więc zapewne to sprawka
    wyższych wymagań przy h264 i hd, względnie niedopracowania softu do jego
    wspierania.
    Mpeg-2 to mi zawsze chodził bez problemu.

  • 38. Data: 2010-05-04 11:27:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > filmy tylko na dvd i jest od tego odtwarzacz

    No widzisz, a u mnie dvd to wyjątek, więc szkoda mi zagracania pokoju
    dodatkowym klamotem.

    > i nie powiesz mi, że swojego napędu nie słyszysz podczas odtwarzania.

    Hmmm, nie zwracam na to uwagi podczas oglądania, więc to nie jest żaden
    wyznacznik czegokolwiek, przynajmniej dla mnie.
    Inna sprawa że rzadko odtwarzam coś wprost z dvd, najczęściej najpierw
    przerzucam całość na hdd i oglądam później.
    Ale jak zapomnę wyciagnąć płytkę z napędu, to zauważam to tylko przy
    odpalaniu kompa, czyli dopóki nie pojawi się dźwięk z tv, więc jakiegoś
    specjalnego hałasu nie robi w stosunku do hdd i wentylatorów obudowy/procka.

  • 39. Data: 2010-05-04 11:41:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > wspierania.
    > Mpeg-2 to mi zawsze chodził bez problemu.

    fakt, nie brałem pod uwagę hd

  • 40. Data: 2010-05-04 12:08:31
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 04 May 2010 13:04:11 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >to byłoby dobre.

    ale przeciez daleko to nie jest! Ale przeciez (chyba) wiekszosc nowy
    tv lcd/plasma to sa komputery i biega tam jakis linux (+ jakis soft na
    GPL licencjach). To nic innego jak komp z przyklejonym duzym
    wyswietlaczem lcd i nawet juz Internet moga miec.

    Ale sa pewne rzeczy, ktore nigdy nie zostana oficjalne dolozone do
    takiego sprzedawanego tv - wszystko co narusza prawa autorskie nigdy
    nie zostanie wlaczone do takiego sprzetu. Wiec chyba lepiej polegac na
    pospolitym ruszeniu OpenSource.

    --
    ThinkXtra