  • Data: 2009-08-06 20:34:51
    Temat: smuga na matrycy LCD
    Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Od kilku lat jestem szczesliwym posiadaczem monitora LCD FujitsuSiemens 19".
    Niestety od kilku tygodni radosc moja psuje dziwna smuga, ktora niestety z
    tygodnia na tydzien staje sie coraz wyrazniejsza. Wyglada to tak (fotki po
    ok 2mb):

    http://img30.imageshack.us/img30/8753/dsc01772a.jpg
    http://img263.imageshack.us/img263/9550/dsc01774.jpg

    Czy to oznacza smierc matrycy czy tylko uleczalna chorobe? Wyglada mi to
    albo na zakurzenie (malo realne) albo na wypalenie swietlowki ale moze jakis
    fachowiec sie wypowie?

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/