  • 1. Data: 2012-11-08 20:32:10
    Temat: słuchawki dla gracza
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Witam,
    Poproszę o poradę w następującej kwestii. Szykuję prezent mikołajowy.
    Chcę kupić synowi słuchawki o następujących cechach:
    przewodowe
    z mikrofonem
    podłączane do karty dźwiękowej lub aktywnych głośników.
    Budżet 200-300 zł.
    Słuchawki powinny mieć dużą odporność na skręcenia, naderwania itp. Nie
    macie pojęcia, jakich zniszczeń może dokonać 16-latek podczas normalnej
    obsługi komputera.
    Mam nadzieję, że niniejszy mail zostanie zaklasyfikowana jako "tak grupa"
    pozdrawiam
    dc

  • 2. Data: 2012-11-09 10:24:21
    Temat: Re: słuchawki dla gracza
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 08/11/2012 19:32, dcim24 wrote:
> [...]
    > obsługi komputera.
    > Mam nadzieję, że niniejszy mail zostanie zaklasyfikowana jako "tak grupa"

    Może coś Ci pomoże:
    http://www.purepc.pl/audio_foto_video/wielki_test_sl
    uchawek_dla_graczy_porownanie_modeli_nausznych?page=
    0,0

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-11-09 12:23:57
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > Słuchawki powinny mieć dużą odporność na skręcenia, naderwania itp. Nie
    > macie pojęcia, jakich zniszczeń może dokonać 16-latek podczas normalnej
    > obsługi komputera.

    Jakbyś napisał że chodzi o sześciolatka to bym się nie zdziwił, ale 16?
    :) A wracając do tematu - może jednak słuchawki bezprzewodowe?
    Audiofilem chłopak pewnie nie jest, więc trochę niższa jakość nie
    powinna robić problemu, a w budżecie się zmieści i nic się nie urwie.

  • 4. Data: 2012-11-09 12:36:58
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    dcim24 nabazgrał(a):

> [...]
    > przewodowe
    > z mikrofonem
    > podłączane do karty dźwiękowej lub aktywnych głośników.

    http://allegro.pl/promocja-steelseries-siberia-v2-cz
    arne-zlote-i2752803066.html
    Ewentualnie +100zł z kiartą 7.1 nna USB

  • 5. Data: 2012-11-09 22:26:40
    Od: dcim24 <d...@g...com>

> [...]
    > Audiofilem chłopak pewnie nie jest, więc trochę niższa jakość nie
    > powinna robić problemu, a w budżecie się zmieści i nic się nie urwie.
    Właśnie zależy mu na jakości. Dlaczego - nie wnikam. Trochę też słucha
    muzyki przez słuchawki, być może to jest odpowiedź.
    kb

  • 6. Data: 2012-11-09 22:28:31
    Od: dcim24 <d...@g...com>

  • 7. Data: 2012-11-10 02:22:39
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-11-08 20:32, dcim24 pisze:
> [...]
    > obsługi komputera.
    > Mam nadzieję, że niniejszy mail zostanie zaklasyfikowana jako "tak grupa"

    znacie sytuacje, kiedy jakis drobny ficzur raz uzyty juz staje sie
    niezbedny. jesli chodzi o sluchawki to ja juz nie jestem w stanie uzywac
    innych niz te ktore mają w kablu potencjometr głośności. USstawiona mam
    głośnośc na maxa i reszte robie z pokretla.
    Pisze to, bo jestem fanatykiem tego rozwiazania i uwazam ze kazdy
    powinien je stosowac ;)

    --
    the_foe

  • 8. Data: 2012-11-10 15:26:26
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Słyszałeś, jak działają?, interesują mnie sprzęt i praktyczne
    doświadczenia z nim.

  • 9. Data: 2012-11-11 10:50:56
    Od: Corran <c...@g...com>

    http://www.ceneo.pl/14761448

  • 10. Data: 2012-11-12 08:55:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    dcim24 nabazgrał(a):

    arne-zlote-i275280306
    > Słyszałeś, jak działają?, interesują mnie sprzęt i praktyczne
    > doświadczenia z nim.

    Mam takie w domu dla tego polecam a długo szukałem czegoś co by mi
    odpowiadało. Grają napradę dobrze do tego są lekki na głowie i nie męczy się
    głowa praz uszy co w innych mnie własnie wqr.... o
    Audiofilem nie jestem jak by co więc pewnmie inni polecą lepsze ale skoro
    nie słychać różnicy to po co przepłacać ??