  • 1. Data: 2012-11-08 09:54:51
    Temat: VGA to LAN trochę NTG
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Witam,

    Czy ktoś używał konwerterów zamieniających sygnał analogowy VGA na
    strumień IP? Właśnie mi padł monitor LCD służący do podglądu bootowania
    serwerów. Może zamiast stawiać monitor, lepiej będzie użyć konwertera.
    Zajmnie zdecydowanie mniej miejsca. Idealnie byłoby użyć KVM over IP ale
    pewnie tutaj ceny są jeszcze wyższe.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-11-08 12:24:43
    Temat: Re: VGA to LAN trochę NTG
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 08/11/2012 08:54, Piotr Rezmer wrote:
> [...]
    > serwerów. Może zamiast stawiać monitor, lepiej będzie użyć konwertera.
    > Zajmnie zdecydowanie mniej miejsca. Idealnie byłoby użyć KVM over IP ale

    Jak małe środowisko, to dobrze jest mieć jakiś fizyczny ekran - jak
    zaczymają się problemy, to nie będziesz miał czasu gdybać, czy to oby
    nie jest pętla w LANie i przez to nie widzisz nic na ekranie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-11-09 07:45:29
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Piotr Rezmer <p...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    >serwerów. Może zamiast stawiać monitor, lepiej będzie użyć konwertera.
    >Zajmnie zdecydowanie mniej miejsca. Idealnie byłoby użyć KVM over IP ale

    Ja przesylalem obraz HD po skretce - ale tu nie ma mowy
    o klasycznym protokole TCP/IP - skretka sluzy po prostu jako medium
    transmisji (po obu jej stronach masz konwertery).