  • 1. Data: 2012-11-08 14:45:16
    Temat: FS
    Od: Haust <doktorhaust%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    http://allegro.pl/laptop-fujitsu-amilo-core-2-duo-2g
    b-120gb-i2777337347.html

    --

    spam

  • 2. Data: 2012-11-08 14:49:52
    Temat: Re: FS
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 08/11/2012 13:45, Haust wrote:
    > http://allegro.pl/laptop-fujitsu-amilo-core-2-duo-2g
    b-120gb-i2777337347.html

    A o co pytasz?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-11-08 15:01:42
    Od: doktorhaust%g...@g...com

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 14:49:57 UTC+1 użytkownik DooMiniK napisał:

    b-120gb-i2777337347.html

    > A o co pytasz?

    No jak o co? O pogodę, oczywiście.

  • 4. Data: 2012-11-08 15:07:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-08 15:01, Użytkownik doktorhaust%g...@g...com
    napisał:

    >>> http://allegro.pl/laptop-fujitsu-amilo-core-2-duo-2g
    b-120gb-i2777337347.html

    > No jak o co? O pogodę, oczywiście.

    To niech zmieni zasilacz bo śnieg ma spaść.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-11-08 15:09:43
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > To niech zmieni zasilacz bo śnieg ma spaść.

    kodowanie też powinien ustawić...

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-11-08 15:22:53
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > To niech zmieni zasilacz bo śnieg ma spaść.

    Kiedy i gdzie bo nie wiem którym autem jechać do firmy rano

  • 7. Data: 2012-11-08 15:29:03
    Od: doktorhaust%g...@g...com

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 15:10:00 UTC+1 użytkownik M1SLQ napisał:

    > kodowanie teďż˝ powinien ustawiďż˝...

    http://productforums.google.com/forum/#!searchin/gro
    ups-pl/kodowanie/groups-pl/ybip3ElzJ7w/overview

  • 8. Data: 2012-11-08 16:40:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-08 15:22, Użytkownik Chris napisał:

    > Kiedy i gdzie bo nie wiem którym autem jechać do firmy rano

    Kiedy - jak najszybciej, gdzie - w twoim komputerze.
    Jak już wymienisz ten zasilacz to możemy pogadać o tych twoich
    autach. :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-11-09 08:36:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Kiedy - jak najszybciej, gdzie - w twoim komputerze.
    > Jak już wymienisz ten zasilacz to możemy pogadać o tych twoich
    > autach. :-)

    W KIA właśnie wymieniałem zasilacz tydzień temu teraz brak spadków napięcia.
    W Volvo też będę musiał zmienić bo 5 lat to już sporo jak na no-name i boję
    że że kondzioły polecą i komuter nie odpali jak będę zimno :)