  • 11. Data: 2009-10-10 17:38:19
    Temat: Re: skuter :)
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie sądzisz, że to masło maślane?

    W przypadku ładowania aku i pobierania z niego prądu, nie.
    Przem

  • 12. Data: 2009-10-10 17:38:44
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W szereg z generatorem. W przeciwieństwie do akku prąd się jedynie z
    > niego pobiera.

    No chyba, że tak. W podpowiedzi to nie było jednoznaczne.
    Przem

  • 13. Data: 2009-10-10 17:40:20
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...please> napisał w wiadomości
    > Racja. Niestety, znając życie, może się okazać, że "ten typ tak ma". :-)
    > Pozostanie wtedy ewentualnie podmiana regulatora na siakiś domowy
    > wynalazek, ale to już często poza zasięgiem użytkownika...

    Zależy od użytkownika :)
    Mam gdzieś taką starą knigę, w której jest opis prostego regulatora do
    dużego fiata. Z tego co pamiętam jakieś 17 lat temu ćwiczyłem to na fiacie
    kumpla i nieźle działał.
    Przem

  • 14. Data: 2009-10-11 20:54:16
    Od: "bujnos" <a...@g...pl>

    > Że tak zapytam, w co ma ją sobie wsadzić?

    przy żarówce, ma się rozumieć, przeciez nie przy alternatorku :)