  • 1. Data: 2011-12-14 17:55:44
    Temat: skuteczny kamuflaż
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    jak zakamuflować wejście na stronę konfiguracyjną sajtu?
    nie chce mi się ciągle wklepywać ręcznie adresu url, jak skutecznie umieścić
    i zakamuflować wejście do ustawień?

  • 2. Data: 2011-12-14 20:25:23
    Temat: Re: skuteczny kamuflaż
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    środa, 14 grudnia 2011 18:55 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) identifikator: 20110701:

    > nie chce mi się ciągle wklepywać ręcznie adresu url,

    Dodaj ją sobie do zakładek w przeglądarce.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2011-12-14 21:40:04
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 14-12-2011 21:25 Mirosław Zalewski napisał:
    > środa, 14 grudnia 2011 18:55 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    > spłynęła, gdy tako rzekł(a) identifikator: 20110701:

    > Dodaj ją sobie do zakładek w przeglądarce.

    Zakładki są dla mięczaków.
    Wejście powinieneś zrobić jako link pod reklamą czegoś, czego na pewno
    nikt nie będzie chciał obejrzeć - np. świeże psie odchody na wagę. W
    promocji!
    Po wejściu w ten link (jakby jednak ktoś wszedł) pojawia się strona z
    ikonkami 16x16 px, w kwadracie 100 ikonek x 100 ikonek. Pod każdą z nich
    zrób linka do jakiejś bzdurnej strony, najlepiej wybieranej losowo,
    ewentualnie do strony z błędem 404. Tylko pod jedną z ikonek zrób
    prawdziwy link do strony konfiguracyjnej.
    Aha, linki zrób jako zdarzenie onClick, bo inaczej ktoś sprytny
    przejedzie myszką po ikonkach i trafi na tę właściwą.

    MSPANC :)

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 4. Data: 2011-12-15 21:35:46
    Od: ramblinman <%nick%@gazeta.pl>

    W dniu 2011-12-14 22:40, Wojtek Gapiński pisze:
> [...]
    > Aha, linki zrób jako zdarzenie onClick, bo inaczej ktoś sprytny
    > przejedzie myszką po ikonkach i trafi na tę właściwą.

    Przy takim kamuflażu to pewnie i z hasła można zrezygnować!

    A tak serio - skoro zakładamy, że jesteś na stronie głównej:

    1. Alt + D
    2. [Strzałka w dół dwa razy (zazwyczaj) | [Strzałka w prawo | End],
    pierwsza litera ścieżki do admina]
    3. [Alt + ] Enter

    Góra dwie sekundy, prawie na pewno krócej niż klikanie w zakamuflowanego
    linka.

    Pzdr.,
    Rafał