  • 1. Data: 2011-12-11 19:15:03
    Temat: Kilka elementów w jednej linii
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Gdy mam kilka elementów, kilka grup tak jak w
    http://www.zodan.com.pl/index.php?lang=pl
    pierwszy element to "Stałe ekspozycje wystawowe", druga "Aktualności i
    promocje", trzecia "Wizualizacja domu 3D"
    a jak zrobić aby były obok siebie?

  • 2. Data: 2011-12-11 19:16:44
    Temat: Re: Kilka elementów w jednej linii
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2011-12-11 20:15, Borneq pisze:
> [...]
    > pierwszy element to "Stałe ekspozycje wystawowe", druga "Aktualności i
    > promocje", trzecia "Wizualizacja domu 3D"

    Z podglądu źródła wychodzi że zrobione jest to przez zagnieżdżanie div,
    czy to wystarczy?

  • 3. Data: 2011-12-11 21:07:11
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 11-12-2011 20:16 Borneq napisał:

    > Z podglądu źródła wychodzi że zrobione jest to przez zagnieżdżanie div,
    > czy to wystarczy?

    O elementach typu "block" i "inline" słyszałeś? Bo to podstawa CSS. I
    jeszcze właściwość "float".

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 4. Data: 2011-12-11 21:14:37
    Od: ramblinman <%nick%@gazeta.pl>

    W dniu 2011-12-11 20:16, Borneq pisze:
    > Z podglądu źródła wychodzi że zrobione jest to przez zagnieżdżanie div,
    > czy to wystarczy?

    Jest zrobione przez "float: left" w arkuszu stylów.
    http://kurs.browsehappy.pl/CSS/Float
    http://blog.html.it/layoutgala/