  • 1. Data: 2011-12-14 05:58:11
    Temat: Notebooki z klawiatura numeryczna i normalną
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Jakie ma zalety notebook bez klawiatury numerycznej (tej wydzielonej)? Bo
    odkąd używam właśnie tą numeryczną, to nie wiem po co jeszcze robią "te
    stare". Muszą widocznie wiec jakieś zalety.. Mam na myśli oczywiście
    laptopy 15,6".

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2011-12-14 16:44:48
    Temat: Re: Notebooki z klawiatura numeryczna i normalną
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>