  • 1. Data: 2012-07-17 11:33:47
    Temat: sklep google play vs app store
    Od: "FanTomas" <k...@g...com>

    witam
    ktory z tych dwoch sklepów daje wiecej darmowego oprogramowania? chce kupic
    tablet a nie wiem ktory mi da wiecej darmowej zabawy
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-17 11:47:22
    Temat: Re: sklep google play vs app store
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    FanTomas nabazgrał(a):

    > witam
    > ktory z tych dwoch sklepów daje wiecej darmowego oprogramowania? chce
    > kupic tablet a nie wiem ktory mi da wiecej darmowej zabawy

    A widziałeś coś Appla za darmo :) chyba tylko reklamę w TV :)

  • 3. Data: 2012-07-17 12:24:41
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 11:47:22 +0200, Chris napisał(a):

    > A widziałeś coś Appla za darmo :) chyba tylko reklamę w TV :)

    A widziałeś coś za darmo od google?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 4. Data: 2012-07-17 13:00:31
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 11:24:41 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > A widziałeś coś za darmo od google?

    Oczywiście, co masz na myśli?:)
    --
    marcin

  • 5. Data: 2012-07-17 13:05:48
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 13:00:31 +0200, zly napisał(a):

    > Oczywiście, co masz na myśli?:)

    Serio? Co na przykład?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 6. Data: 2012-07-17 13:55:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-07-17 11:33, FanTomas wrote:
    > witam
    > ktory z tych dwoch sklepów daje wiecej darmowego oprogramowania? chce
    > kupic tablet a nie wiem ktory mi da wiecej darmowej zabawy
    > pozdrawiam

    Wbrew pozorom Apple ma przyzwoite ceny w Appstore, co wiecej jest
    ogromna dysproporcja w ilosci aplikacji dedykowanych tabletom
    na korzysc iPada.
    Sam system na iPadzie chodzi po prostu pieknie, kazda rotacja ekranu
    czy inny drobiazg jest dopieszczony. W androidowych tabletach
    jest ok, ale to juz nie to. Oczywiscie w zamian Apple zabierze Ci
    wszystkie sensowne sloty pozostawiajac niezbedne minimum.
    Nawet glupie odtworzenie filmu z napisami staje sie tematem mocno
    googlanym. Cos za cos.

  • 7. Data: 2012-07-17 14:11:38
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 13:55:04 +0200, atm napisał(a):

    > Sam system na iPadzie chodzi po prostu pieknie, kazda rotacja ekranu
    > czy inny drobiazg jest dopieszczony. W androidowych tabletach

    Jeżeli masz na myśli, że każdy crash jest pięknie i bardzo głęboko schowany
    pod systemowymi sztuczkami, to oczywiście bezapelacyjnie masz rację.
    Akurat pod tym względem systemy są do siebie bardzo podobne, w Androidzie
    trochę daje w tyłek fragmentacja rynku. Ale w iOS też się to już zaczyna. A
    nawet zaczęło.

  • 8. Data: 2012-07-17 16:13:30
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 17.07.2012 11:33, FanTomas pisze:
    > witam
    > ktory z tych dwoch sklepów daje wiecej darmowego oprogramowania? chce
    > kupic tablet a nie wiem ktory mi da wiecej darmowej zabawy
    > pozdrawiam

    A w co byś się chciał pobawić? może najpierw to określ, a potem sprawdź
    w którym sklepie ta zabawa będzie tańsza? Dla jednego zabawa to
    geocaching, dla drugiego "dmuchanie świeczki".
    ToMasz

  • 9. Data: 2012-07-17 16:21:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-07-17 14:11, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > trochę daje w tyłek fragmentacja rynku. Ale w iOS też się to już zaczyna. A

    Wiesz, mam na mysli user experience przecietnego docelowego uzytkownika
    tabletu. Jesli pozytywne wrazenie jest po czesci tworzone przez
    wspomniane przez Ciebie sztuczki to poprosze takie rowniez w
    androidowych urzadzeniach. Zreszta Google jest swiadome tego problemu
    smarujac maslem pulpity w najnowszej wersji Androida.

  • 10. Data: 2012-07-17 16:49:16
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 16:21:52 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > androidowych urzadzeniach. Zreszta Google jest swiadome tego problemu
    > smarujac maslem pulpity w najnowszej wersji Androida.

    Miliony much nie mogą się mylić - ma pachnieć fekaliami, to będzie. Byle
    klienci czuli się jak u siebie w domu. Ma się ładnie i płynnie pokazywać -
    będzie, przykryjemy wszystkie przycięcia przecudnie animowaną bitmapą.
    Nawet jak na użyteczne info trzeba będzie poczekać tyle samo albo i dłużej
    niż w czasach powszechnie opluwanego Windows Mobile.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł