-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highw
inds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
From: ToMasz <N...@o...pl>
Subject: silnik napędu wycieraczki tylnej - kręci się w 2 strony?
Date: Sat, 21 Jan 2017 11:54:01 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <58833dc9$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-31-174-81-181.play-internet.pl
X-Trace: 1484996041 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 652 31.174.81.181:62751
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 815945263
X-Received-Bytes: 1872
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597750
[ ukryj nagłówki ]witam
dawno temu w maluchach, napęd wycieraczek był realizowany w taki sposób,
że silnik trwale połączony z przekładnią kręcił się cały czas w jedną
stronę.
teraz potrzebuję (do napędu rolety) silniczka z przekładnią, któremu
zamieniając plus i minus będę zmieniał kierunek obrotów. padło na napęd
z _tylnej_ wycieraczki cinquecento. Ale jak sie zastanowiłem, to
przecież ta wycieraczka kręci się pół obrotu w prawo i lewo, bez
dźwigienek. proszę o informacje jak to jest zrealizowane. czy w
przekładni jest jakiś krasnoludek ze zwrotnicą, czy też jakiś
elektroniczny (elektryczny) komutator, zmieniający kierunek pracy
silnika gdy dojdzie do krańcowego położenia? Czy da się to tak przerobić
aby ten silniczek kręcił w jedną stronę 10 sekund, potem w drugą kolejne
10 sekund?
Pozdrawiam
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.17 13:09 Zenek Kapelinder
- 22.01.17 04:23 Adam Wysocki
- 22.01.17 16:53 alberciq
- 23.01.17 10:19 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=