-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: silnik mazdy 2.0 diesel 143KM - opinie
Date: Fri, 15 Jul 2011 08:38:07 +0200
Organization: MAD
Lines: 40
Sender: Myjk <>
Message-ID: <e...@m...org>
References: <ivoi11$hol$1@news.onet.pl> <ivoldp$ok$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: m...@n...op.pl
NNTP-Posting-Host: fjk130.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1310711932 2929 83.13.244.130 (15 Jul 2011 06:38:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jul 2011 06:38:52 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2385086
[ ukryj nagłówki ]Fri, 15 Jul 2011 08:06:43 +0200, Marek P.
>> Widze ze juz w nowych mazdach 3 takiego motoru
>> nie ma. W mazdzie 6 jest z kolei 2.2d. Czyzby
>> z 2.0 bylo cos nie tak?
Nie widze postu źródłowego, dlatego odpiszę za pomocą Marka P. Z silnikiem
2.0 Mazdy wszystko jest OK. Mam taki silnik w swojej M6 GG, tj. 143KM z
DPF. Zadbany chodzi jak pszczółka. Ty kupujesz używany, więc się *strzeż*
(czytaj mazdaspeed.pl od deski do deski), bo sporo jest zeszroconych. W
zeszłym roku sprzedawałem xCL człowiekowi, który zanabył M6 z 2005 z 202
tys. km. na liczniku. Przyjechał do mnie zadowolony, chwilę pogadaliśmy i w
tym samym czasie dostał info od ASO. Po sprawdzeniu przebiegu okazało się,
że auto w 2008 roku przy ostatniej wizycie w ASO u Niemca miało na blacie
nabite AFAIR 300 tys. km -- a gdzie jeszcze 3 lata do 2010?
Trójki z tym silnikiem to wyjątkowa rzadkość. Na forum Mazdy widziałem
takie może ze dwie, ale to jakby niewiele zmienia, choć możę "trójki" tak
nie gonili mocno po autozdradach. Jeśli silnik będzie zadbany i sprawny, to
bierz. Będziesz zadowolony.
Jeśli chodzi o powstanie silnika 2.2 to po prostu technologia pozwoliła na
zwiększenie pojemności i co za tym idzie osiągów bez wrostu spalania. Tylko
dlatego powstało 2.2.bo 2.0 było bardzo udaną konstrukcją.
> forum.mazdaspeed.pl - dzial Diesel (wiekszej
> skarbnicy wiedzy nie znajdziesz)
Zwłaszcza warto przeczytać wątki podwieszone w tym dziale. Zarówno obydwa
poradniki, jak i wątek o smoku olejowym. Warto także przeczytać dział
"Kupuję Mazdę!" i tam zapodać ogłoszenie i wszelkie posiadane dane. Na
koniec przed samym zakupem udać się do _ASO_, zapłacić 300 zł za tzw.
przegląd sprzedażowy, gdzie w cenie będzie sprawdzenie przebiegu i napraw w
globalnym systemie. To może sporo rozjaśnić.
--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?