eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysilnik Mercedes 2.7 CDI
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 30

  • 11. Data: 2010-03-01 12:28:30
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Miałem podobne podejście, ale jak zobaczył jak np citroen konstruuje
    > karoserię

    Citroeny z lat np. 70-tych były pod tym względem znacznie gorsze.

    > to się za głowę złapałem, szczelny w których zbiera się wilgoć
    > i brak odpływów są chyba tylko po to żeby ruda zjadła budę tuż po
    > gwarancji.

    To po cholerę ją cynkują?

    --
    cokolwiek


  • 12. Data: 2010-03-01 12:33:30
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Citroeny z lat np. 70-tych były pod tym względem znacznie gorsze.

    być może

    > To po cholerę ją cynkują?
    >

    z tym ocynkiem różnie bywa, co z tego, że ocynkują jak blacha może być
    złej jakości :/ Progi mają już lekki nalot bo zostały wypiaskowane przez
    kamyki odbijając się od przednich kół.

    --
    krzysiek82


  • 13. Data: 2010-03-01 12:36:16
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Z trwałość się zmniejsza ponieważ z mniejszych
    > pojemności wyciskają większą moc. Nie ma nic za darmo :)
    >
    Powiedz jak ma się zmniejszyć trwałość np. w turbodoładowanym silniku który
    w zależności od tego ile dmucha turbina ma większą lub mniejszą moc przy tej
    samej pojemości. Oba silniki mają najczęściej moc max przy tych samych
    obrotach więc i na cały swój cykl pracy wykonają taką samą ilość obrotów a
    wiec zużyją się podobnie. Co do silniików to mam na myśli jednostki
    produkowane fabrycznie z różną moca a nie chipowanie. Przykłady sa
    praktycznie w kazdej marce. np. VW 2.0 TDI 140/170 KM, Reanult 1.5 dci
    85/105 KM, Fiat 1.6 Multijest 105/120 KM, Opel 1.7 CDTI 100/125 KM. Myślisz
    że te silniki mniej są wytrzymałe niz och słabsze wersje?


  • 14. Data: 2010-03-01 12:38:30
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: "Agent" <w...@o...ue>


    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:hmg8ch$912$3@atlantis.news.neostrada.pl...
    > to pisze:
    >> Osobiście wątpię w takie spiskowe teorie, raczej kiedyś silniki te były
    >> na tyle proste, że biorąc pod uwagę ówczesną jakość produkcji Mercedesa
    >> ich długowieczność wychodziła niejako przy okazji, a teraz skomplikowanie
    >> osprzętu jest na tyle znaczne, że aby zachować podobną żywotność trzeba
    >> by w to dużo zainwestować -- co się już właśnie nie opłaca.
    >>
    >
    > Miałem podobne podejście, ale jak zobaczył jak np citroen konstruuje
    > karoserię to się za głowę złapałem, szczelny w których zbiera się wilgoć i
    > brak odpływów są chyba tylko po to żeby ruda zjadła budę tuż po gwarancji.

    Widzę że dla kolegi to tylko Grande punto z super ukształtowanymi nadkolami
    tylnymi :)


  • 15. Data: 2010-03-01 12:43:58
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-01 12:25, krzysiek82 wrote:

    > Zona wymieniała teraz auto na inne,

    Ciesz sie, ze tylko auto, bo albo swieta bedzie, albo i cos wiecej zmieni.


  • 16. Data: 2010-03-01 12:51:03
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Agent pisze:
    > Widzę że dla kolegi to tylko Grande punto z super ukształtowanymi
    > nadkolami tylnymi :)

    wiesz niby taka duperela, ale logicznie pomyślana co nie jest tak
    oczywiste dla niektórych producentów.

    --
    krzysiek82


  • 17. Data: 2010-03-01 12:51:39
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Ciesz sie, ze tylko auto, bo albo swieta bedzie, albo i cos wiecej
    zmieni.

    wiesz zmiany w życiu muszą być :D

    --
    krzysiek82


  • 18. Data: 2010-03-01 12:56:45
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Agent pisze:
    > Powiedz jak ma się zmniejszyć trwałość np. w turbodoładowanym silniku
    > który w zależności od tego ile dmucha turbina ma większą lub mniejszą
    > moc przy tej samej pojemości. Oba silniki mają najczęściej moc max przy
    > tych samych obrotach więc i na cały swój cykl pracy wykonają taką samą
    > ilość obrotów a wiec zużyją się podobnie. Co do silniików to mam na
    > myśli jednostki produkowane fabrycznie z różną moca a nie chipowanie.
    > Przykłady sa praktycznie w kazdej marce. np. VW 2.0 TDI 140/170 KM,
    > Reanult 1.5 dci 85/105 KM, Fiat 1.6 Multijest 105/120 KM, Opel 1.7 CDTI
    > 100/125 KM. Myślisz że te silniki mniej są wytrzymałe niz och słabsze
    > wersje?

    nie znam tych silników które wymieniłeś, tzn do takiego stopnia żeby móc
    coś stwierdzić na pewno, ale wiem jedno w silnikach TDI AFN 110KM sporo
    częściej były problemy z głowicami niż w 1Z 90KM to jeden przykład, tak
    samo jak silniki JTD, blok i głowica ta sama różnią się osprzętem czyli
    np turbina ze zmienną geometrią.

    --
    krzysiek82


  • 19. Data: 2010-03-01 12:59:52
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-01 12:51, krzysiek82 wrote:
    > mleko pisze:
    > > Ciesz sie, ze tylko auto, bo albo swieta bedzie, albo i cos wiecej
    > zmieni.
    >
    > wiesz zmiany w życiu muszą być :D


    Nie pozostaje nic innego, jak tylko pogratulowac malzonce rozssadku.


  • 20. Data: 2010-03-01 13:00:51
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Nie pozostaje nic innego, jak tylko pogratulowac malzonce rozssadku.
    >

    1.5 roczne auto w jej łapkach nie ma już większej wartości, więc sam
    rozumiesz.

    --
    krzysiek82

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: