  • 11. Data: 2010-03-01 12:28:30
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Miałem podobne podejście, ale jak zobaczył jak np citroen konstruuje
    > karoserię

    Citroeny z lat np. 70-tych były pod tym względem znacznie gorsze.

    > to się za głowę złapałem, szczelny w których zbiera się wilgoć
    > i brak odpływów są chyba tylko po to żeby ruda zjadła budę tuż po
    > gwarancji.

    To po cholerę ją cynkują?

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-03-01 12:33:30
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Citroeny z lat np. 70-tych były pod tym względem znacznie gorsze.

    być może

    > To po cholerę ją cynkują?

    z tym ocynkiem różnie bywa, co z tego, że ocynkują jak blacha może być
    złej jakości :/ Progi mają już lekki nalot bo zostały wypiaskowane przez
    kamyki odbijając się od przednich kół.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-03-01 12:36:16
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Z trwałość się zmniejsza ponieważ z mniejszych
    > pojemności wyciskają większą moc. Nie ma nic za darmo :)

    Powiedz jak ma się zmniejszyć trwałość np. w turbodoładowanym silniku który
    w zależności od tego ile dmucha turbina ma większą lub mniejszą moc przy tej
    samej pojemości. Oba silniki mają najczęściej moc max przy tych samych
    obrotach więc i na cały swój cykl pracy wykonają taką samą ilość obrotów a
    wiec zużyją się podobnie. Co do silniików to mam na myśli jednostki
    produkowane fabrycznie z różną moca a nie chipowanie. Przykłady sa
    praktycznie w kazdej marce. np. VW 2.0 TDI 140/170 KM, Reanult 1.5 dci
    85/105 KM, Fiat 1.6 Multijest 105/120 KM, Opel 1.7 CDTI 100/125 KM. Myślisz
    że te silniki mniej są wytrzymałe niz och słabsze wersje?

  • 14. Data: 2010-03-01 12:38:30
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Miałem podobne podejście, ale jak zobaczył jak np citroen konstruuje
    > karoserię to się za głowę złapałem, szczelny w których zbiera się wilgoć i
    > brak odpływów są chyba tylko po to żeby ruda zjadła budę tuż po gwarancji.

    Widzę że dla kolegi to tylko Grande punto z super ukształtowanymi nadkolami
    tylnymi :)

  • 15. Data: 2010-03-01 12:43:58
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-01 12:25, krzysiek82 wrote:

    > Zona wymieniała teraz auto na inne,

    Ciesz sie, ze tylko auto, bo albo swieta bedzie, albo i cos wiecej zmieni.

  • 16. Data: 2010-03-01 12:51:03
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Agent pisze:
    > Widzę że dla kolegi to tylko Grande punto z super ukształtowanymi
    > nadkolami tylnymi :)

    wiesz niby taka duperela, ale logicznie pomyślana co nie jest tak
    oczywiste dla niektórych producentów.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-03-01 12:51:39
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Ciesz sie, ze tylko auto, bo albo swieta bedzie, albo i cos wiecej
    zmieni.

    wiesz zmiany w życiu muszą być :D

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-03-01 12:56:45
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Agent pisze:
> [...]
    > Reanult 1.5 dci 85/105 KM, Fiat 1.6 Multijest 105/120 KM, Opel 1.7 CDTI
    > 100/125 KM. Myślisz że te silniki mniej są wytrzymałe niz och słabsze

    nie znam tych silników które wymieniłeś, tzn do takiego stopnia żeby móc
    coś stwierdzić na pewno, ale wiem jedno w silnikach TDI AFN 110KM sporo
    częściej były problemy z głowicami niż w 1Z 90KM to jeden przykład, tak
    samo jak silniki JTD, blok i głowica ta sama różnią się osprzętem czyli
    np turbina ze zmienną geometrią.

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-03-01 12:59:52
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-01 12:51, krzysiek82 wrote:
    > zmieni.
    >
    > wiesz zmiany w życiu muszą być :D

    Nie pozostaje nic innego, jak tylko pogratulowac malzonce rozssadku.

  • 20. Data: 2010-03-01 13:00:51
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Nie pozostaje nic innego, jak tylko pogratulowac malzonce rozssadku.

    1.5 roczne auto w jej łapkach nie ma już większej wartości, więc sam
    rozumiesz.

    --
    krzysiek82