eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysilnik Mercedes 2.7 CDIRe: silnik Mercedes 2.7 CDI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis
    .news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Date: Mon, 01 Mar 2010 12:56:45 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <hmgaoa$6pr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hmfv88$lqg$1@inews.gazeta.pl> <hmg350$ob$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hmg81c$912$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hmg8rh$osg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: enl186.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267445322 6971 83.15.197.186 (1 Mar 2010 12:08:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 12:08:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hmg8rh$osg$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259939
    [ ukryj nagłówki ]

    Agent pisze:
    > Powiedz jak ma się zmniejszyć trwałość np. w turbodoładowanym silniku
    > który w zależności od tego ile dmucha turbina ma większą lub mniejszą
    > moc przy tej samej pojemości. Oba silniki mają najczęściej moc max przy
    > tych samych obrotach więc i na cały swój cykl pracy wykonają taką samą
    > ilość obrotów a wiec zużyją się podobnie. Co do silniików to mam na
    > myśli jednostki produkowane fabrycznie z różną moca a nie chipowanie.
    > Przykłady sa praktycznie w kazdej marce. np. VW 2.0 TDI 140/170 KM,
    > Reanult 1.5 dci 85/105 KM, Fiat 1.6 Multijest 105/120 KM, Opel 1.7 CDTI
    > 100/125 KM. Myślisz że te silniki mniej są wytrzymałe niz och słabsze
    > wersje?

    nie znam tych silników które wymieniłeś, tzn do takiego stopnia żeby móc
    coś stwierdzić na pewno, ale wiem jedno w silnikach TDI AFN 110KM sporo
    częściej były problemy z głowicami niż w 1Z 90KM to jeden przykład, tak
    samo jak silniki JTD, blok i głowica ta sama różnią się osprzętem czyli
    np turbina ze zmienną geometrią.

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: