-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
Date: Mon, 1 Mar 2010 12:38:30 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <hmg8vm$p67$1@news.onet.pl>
References: <hmfv88$lqg$1@inews.gazeta.pl> <hmg0he$q2n$1@inews.gazeta.pl>
<hmg1d8$ska$1@inews.gazeta.pl> <hmg1ql$18p$1@inews.gazeta.pl>
<4b8ba22d$1@news.home.net.pl> <hmg8ch$912$3@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1267443511 25799 213.17.193.243 (1 Mar 2010 11:38:31 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 11:38:31 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259932
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
news:hmg8ch$912$3@atlantis.news.neostrada.pl...
> to pisze:
>> Osobiście wątpię w takie spiskowe teorie, raczej kiedyś silniki te były
>> na tyle proste, że biorąc pod uwagę ówczesną jakość produkcji Mercedesa
>> ich długowieczność wychodziła niejako przy okazji, a teraz skomplikowanie
>> osprzętu jest na tyle znaczne, że aby zachować podobną żywotność trzeba
>> by w to dużo zainwestować -- co się już właśnie nie opłaca.
>>
>
> Miałem podobne podejście, ale jak zobaczył jak np citroen konstruuje
> karoserię to się za głowę złapałem, szczelny w których zbiera się wilgoć i
> brak odpływów są chyba tylko po to żeby ruda zjadła budę tuż po gwarancji.
Widzę że dla kolegi to tylko Grande punto z super ukształtowanymi nadkolami
tylnymi :)
Następne wpisy z tego wątku
- 01.03.10 12:43 mleko
- 01.03.10 12:51 krzysiek82
- 01.03.10 12:51 krzysiek82
- 01.03.10 12:56 krzysiek82
- 01.03.10 12:59 mleko
- 01.03.10 13:00 krzysiek82
- 01.03.10 13:04 Agent
- 01.03.10 13:05 Agent
- 01.03.10 13:38 krzysiek82
- 01.03.10 13:49 mleko
- 01.03.10 13:56 Miecio
- 01.03.10 17:37 to
- 01.03.10 21:26 hamberg
- 01.03.10 21:29 hamberg
- 02.03.10 10:40 GrzegorzG
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie