    From: "artur" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: sigma 50/2,8 DX
    Date: Fri, 24 Jul 2009 20:36:01 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Kilka lat temu kupiłem nowy obiektyw sigma 50/2,8 dx macro .Uzywałem go z eos
    300 i troche z 450 d.Wydawało mi się ,ze działał poprawnie.Niedawno sprzedałem
    go na allegro a nabywca twierdzi ,ze : /tu wklejam fragment maila od nabywcy/

    "Mam tylko pytanie odnośnie mechanizmu silnika autofocusa. Niestety na
    moje oko i doświadczenie z tego typu obiektywami nie działa poprawnie.
    Jak tubus ostrości zostanie wysunięty to w pozycji gdy obiektyw
    skierowany jest w dół, silnik ma opory z wciągnięciem tubusa z powrotem
    i nie cofa. Jak przechyle obiektyw ku górze to wtedy idzie. I vice
    versa, gdy ku górze, silnik nie wysuwa tubusa ostrości"

    Z czego może wynikać takie zachowanie silnika autofocusa?
    a może przyczyna tego jest poza obiektywem?może to wina aparatu?
    Czy moze mi ktoś pomóc rozwiązać ten problem?