  • 21. Data: 2012-11-24 15:03:46
    Temat: Re: siemens automatyka
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki, za dużo niewiadomych... a coś do step7, jakiś tutorial simensowy
    istnieje? zassałem jakiś z chomika, ale nie wiem na ile jest aktualny...

  • 22. Data: 2012-11-24 15:43:21
    Od: Mario <M...@...pl>

    > dzięki, za dużo niewiadomych... a coś do step7, jakiś tutorial simensowy
    > istnieje? zassałem jakiś z chomika, ale nie wiem na ile jest aktualny...

    http://www.automatyka.siemens.pl/solutionandproducts
    _ia/8863.htm#SIMATICOprogramowanie

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 23. Data: 2012-11-24 16:35:49
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    niezłe te podręczniki po 400 stron

    a pytanie, debuguje się też stepem 7 czy czymś innym?

  • 24. Data: 2012-11-24 16:51:49
    Od: Mario <M...@...pl>

    > niezłe te podręczniki po 400 stron
    >
    > a pytanie, debuguje się też stepem 7 czy czymś innym?

    Stepem 7 lub VIPA WinPLC7.
    http://www.vipa.com/en/products/software/programming
    -software/
    Nie wiem na ile zgodny jest soft VIPA. Proste programy można pisać w
    WinPLC7 i wrzucać do S7.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 25. Data: 2012-11-24 16:58:25
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dz.

  • 26. Data: 2012-11-25 20:11:36
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przeglądam te dokumenty, ale jakieś nieciekawe, nie znalazłem odpowiedzi na
    moje pytania... może mi Ktoś opisać krok po kroku jak podłączyć pc i zgrać
    program do step 7? w celu późniejsze analizy?

  • 27. Data: 2012-11-25 20:57:40
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    oraz konfigurację, i przegląd aktualnego stanu sterownika? nie znalazłem
    tego w pdfach

  • 28. Data: 2012-11-26 11:36:10
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jeszcze by mi się przydała informacja jak korzystać z wejść wyjść
    analogowych w programach lad?

  • 29. Data: 2012-11-26 11:49:05
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie mogę jeszcze wyczaić jak dodaje się nową linię w LAD?

  • 30. Data: 2012-11-26 21:08:51
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no to może ostatnie: jaką macie metodologię naprawy?

    jest uwalona maszyna z plc siemensa i programem drabinkowym... jak zabrac
    się za naprawę? nie włącze bo coś rozwalę, a na sucho to niby jak szukać?
    macie może jakieś pomysły?