    From: Cezary Ambroziak <a...@c...zbednego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: sferia
    Date: Sat, 23 Nov 2002 18:54:44 +0000 (UTC)

    Daniel Podlejski wrote:
    >: czy juz cos zaproponowali na grudzien i dalsze miesiące w sprawie internetu
    >: czy nadal nie maja oferty ?
    >
    > Taka kicha, że szkoda gadać. Ktoś myślący inaczej u nich w marketingu
    > pracuje, albo chcą przestać świadczyć usługi internetowe, bo:

    raczej nastawiaja sie na telefony, to od poczatku bylo widac a na stronie nawet
    nie moge sie doszukac tych taryf internetowych

    > Do tej pory byłem zadowolony, choć jakość połączenia zostawiałą wiele
    > do życzenia, ale była lepsza od modemu i nie trzeba było liczyć impulsów.
    > A teraz - praktycznie żadnych zalet, przyjdzie mi na modem wrócić,
    > choć chętnie zapłaciłbym Sferii nawet tyle co za SDI ...

    co do jakosci to moze kwestia slabego zasiegu ale modem spisywal sie
    zdecydowanie lepiej. Czy to normalne w takich natowanych sieciach
    zeby po 5 minutach resetowac bezczynne polaczenia?

    > No chyba że uda mi się znaleść jakiegoś lokalnego providera, który oferuje
    > dostęp radiowy/WLAN w mojej okolicy - Puławskiej/Niepodległości/Domaniewskiej

    neostrada, gdzieniegdzie kablowki, netlandia (blizej pulawskiej).
    jesli cos wiecej to ja bardzo chetnie bo mieszkanie przyjdzie zmienic przez
    brak dostepu do sieci