  • 21. Data: 2013-05-20 19:45:58
    Temat: Re: serwisy autoryzowane
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-20 19:24, k...@g...com pisze:

    > Wnioskuję że jak Cie ząb boli to idziesz do jakiegoś szarostrefowego
    > wyrwizęba z Rumunii zamiast do stomatologa co studia skończył i ma
    > uprawnienia do leczenia ludzi. Jestem zadowolony z nowych dróg, widać
    > że robią je ludzie z odpowiednim wykształceniem.

    Przejedz się przykadowo nowym odcinkiem A4 od wrocka do Opola. Na
    pierwszych kilometrach naliczysz ze setkę załatanych dziur. A wiosną
    strach było jechać prawym pasem.
    Ech ta propaganda jebanego sukcesu tworzona niewątpliwie przez
    wykształconych.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 22. Data: 2013-05-20 19:52:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ddddddd" <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:kndm21$ros$...@d...me...

    > w końcu ile może kosztować ten olej i filtry :P
    > chyba że sądzisz że myją auto za darmo w ramach usługi :)

    Myją.
    Nigdy nie kupuję żadnych części w ASO, przywożę swoje, a auto myją.
    Inna sprawa że przegląd jest nieco droższy niż gdzie indziej, więc nie
    stracą.
    Choć pewnie koszty też wyższe mają, czy to obiekt i maszyny, czy to
    pracownicy.

    > Nie wiem co np. robi aso w przypadku gdy np. przepuszcza uszczelka w
    > maglownicy, a według producenta można ją kupić...tylko razem z maglownicą
    > za kilka tysięcy ;)

    Ciekawe, bo mnie ASO zapodało wymianę właśnie uszczelek w maglownicy i paru
    innych jej elementów.
    Koszt części 600 zł vs kilka tys za całą.
    Choć pewnie i tak zrobię u jakiegoś naprawiacza maglownic, może wyjedzie
    taniej. ;-)

  • 23. Data: 2013-05-20 20:06:10
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-05-20 19:52, Cavallino pisze:

> [...]
    > stracą.
    > Choć pewnie koszty też wyższe mają, czy to obiekt i maszyny, czy to

    czyli nie myją za darmo. Za darmo to można ewentualnie podatek od
    nieistniejącego dochodu zapłacić

> [...]
    > Koszt części 600 zł vs kilka tys za całą.
    > Choć pewnie i tak zrobię u jakiegoś naprawiacza maglownic, może wyjedzie

    z tą maglownicą to przykład- akurat moje auto tak miało, pewnie inne
    mają to jako osobną część. Tyle że chyba jednak ASO nie zechce się
    demontować aluminiowej rurki żeby oddać ją do pospawania, bo z
    zaniedbania użytkownika została przedziurawiona

    Lukasz

  • 24. Data: 2013-05-20 20:12:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** chochlik_drukarski pisze tak:

    > Ciepła poczekalnia, kawa, w aucie wszystko owinięte folią żeby
    > przypadkiem się nie zbrudziło,

    Jakbym miał gorszą pracę i zachciałoby mi się naprawiać ludziom
    to byłoby u mnie tak:

    -no czego tam?
    -części renomowanych firm czy tania paścia?
    -powoli i dokładnie czy szybko i na odwał?
    -kawa? jaka kawa? ta kwaskowata ciecz o kolorze wody w kałuży?
    -jak będzie gotowe zadzwonię. poszoł won!

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 25. Data: 2013-05-20 20:37:43
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 19:52:49 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    >
    > Koszt części 600 zł vs kilka tys za całą.
    >
    > Choć pewnie i tak zrobię u jakiegoś naprawiacza maglownic, może wyjedzie

    Mam drobny wyciek ze skrzyni. ASO zaproponowało wymianę simmeringu
    wałka wybieraka. Cena dość wysoka jak za simmering, więc pytam u
    "Zenka", a ten mi mówi, że wymiana samego simmeringu jest bez sensu,
    bo i tak za chwilę będzie ciekło na nowo i trzeba wymienić wałek.
    Cena niższa niż w ASO. Tyle że "Zenek" szybko dodaje, że najlepiej to
    tego wogóle nie ruszać, bo to nieszkodliwe jest, szkoda kasy i
    "wszyscy tak jeżdżą" ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 26. Data: 2013-05-20 20:50:11
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-20 20:37, Marcin Kiciński pisze:
    > Cena niższa niż w ASO. Tyle że "Zenek" szybko dodaje, że najlepiej to
    > tego wogóle nie ruszać, bo to nieszkodliwe jest, szkoda kasy i
    > "wszyscy tak jeżdżą" ;)

    Kłamczuch, u mnie nic nie wycieka.

    Pozdr.

  • 27. Data: 2013-05-20 20:58:54
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-20 14:57, t? pisze:

    > Chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

    Spi-er-da-laj fy-piz-du

    --
    http://tnij.org/sympatyczne
    Jak masz coś do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.

  • 28. Data: 2013-05-20 21:02:21
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 20:50:11 UTC+2 użytkownik DoQ napisał:

    > Kłamczuch, u mnie nic nie wycieka.

    Śmiesz twierdzić, że mój "Zenek" kłamie? ;)
    Zresztą, na pewno ci wycieka, tylko jeszcze o tym nie wiesz ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 29. Data: 2013-05-20 21:03:07
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-20 13:08, anacron pisze:

    Znajomy przyjechał w trybie awaryjnym do serwisu ałtoryzosranego VW bo
    mu filtr cząstek stałych się zapchał w Crafterze, podłączyli do kompa -
    ma pan zapchany filtr cząstek stałych, trzeba wymienic filtr cząstek
    stałych, koszt około 12000 PLN. Tymczasem należy się 300 za diagnostykę
    komputerową :]

  • 30. Data: 2013-05-20 21:22:43
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-20 21:03, Diabełson(R) pisze:
> [...]
    > ma pan zapchany filtr cząstek stałych, trzeba wymienic filtr cząstek
    > stałych, koszt około 12000 PLN. Tymczasem należy się 300 za diagnostykę

    Nie zapytał ile kosztuje usługa diagnostyki przed jej wykonaniem?
    Jakiś głupi ten znajomy?