  • 11. Data: 2012-03-04 21:58:19
    Temat: Re: serwer news.inetia.pl
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 17:45:44 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    >
    > Siedzę na gazecie i odpukać wszystko jest ok.

    Tyle, że jak gazeta by padła to nie bardzo jest jak czytać newsy. Po
    wyłączeniu onetu kopałem tydzień po różnych serwerach i tylko gazeta
    pozwala ściągać newsy w czytniku. Google da się obsługiwac tylko przez www.
    No chyba że ktoś zna jeszcze jakiś darmowy serwer?

  • 12. Data: 2012-03-04 23:29:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 22:58:19 +0100, Piotrek napisał(a):

> [...]
    > pozwala ściągać newsy w czytniku. Google da się obsługiwac tylko przez www.
    > No chyba że ktoś zna jeszcze jakiś darmowy serwer?

    No ja tez przemigrowalem przez kilka serwerow i trafilem do gazety. Jest
    jeszcze nntp.aioe.org - ale czasem jest niestabilne polaczenie.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 13. Data: 2012-03-05 07:49:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 Mar 2012 00:29:28 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Jest
    > jeszcze nntp.aioe.org - ale czasem jest niestabilne polaczenie.

    Ja jestem na aioe. Czasem się zdarza że moich postów nie widać na atmanie.
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2012-03-05 09:42:30
    Od: <news>

    Użytkownik "Art" :
    > - przepraszm - ale jakoś nie rozumiem...

    czego tu nie rozumieć?
    blokują grupy dyskusyjne, serwery proxy, programy anonimizujące, po prostu
    kolejny kroczek we wprowadzaniu inwigilacji totalnej ACTA PIPPA

  • 15. Data: 2012-03-05 10:04:22
    Od: "Art" <w...@o...plWYWAL>

    > czego tu nie rozumieć?
    > blokują grupy dyskusyjne, serwery proxy, programy anonimizujące, po
    > prostu kolejny kroczek we wprowadzaniu inwigilacji totalnej ACTA PIPPA

    aha - no tak... nadzieja w jakichś krajach 4 świata...

  • 16. Data: 2012-03-05 10:06:42
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-03-05 10:42, news wrote:
    > Użytkownik "Art" :
    >
    > czego tu nie rozumieć?
    > blokują grupy dyskusyjne, serwery proxy, programy anonimizujące, po
    > prostu kolejny kroczek we wprowadzaniu inwigilacji totalnej ACTA PIPPA

    Oj tam, grupy dyskusyjne powszechnie blokowane są conajmniej od lat
    nastu. To ze coraz mniej firm/dostawcow uruchamia ta usluge to przede
    wszystkim dlatego, ze coraz mniej osób korzysta.

  • 17. Data: 2012-03-05 10:08:19
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2012-03-05 00:29, R.e.m.e.K pisze:

    > No ja tez przemigrowalem przez kilka serwerow i trafilem do gazety. Jest
    > jeszcze nntp.aioe.org - ale czasem jest niestabilne polaczenie.

    Dosc latwo w googlach znalezc liste serwerow. Np tu jest:
    http://www.killfile.pl/nntpservers.html
    I mozna powybierac. Ja korzystam od kilku lat z news.futuro.pl i w
    zasadzie nie narzekam.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 18. Data: 2012-03-05 10:08:58
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 05 Mar 2012 11:08:19 +0100, GAD Zombie napisał(a):

    > Dosc latwo w googlach znalezc liste serwerow. Np tu jest:
    > http://www.killfile.pl/nntpservers.html
    > I mozna powybierac. Ja korzystam od kilku lat z news.futuro.pl i w
    > zasadzie nie narzekam.

    Przy czym strona ma date aktualnosci: 2005.01.20 :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 19. Data: 2012-03-05 11:33:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-05 11:06, Użytkownik Rafal Lukawski napisał:

    > Oj tam, grupy dyskusyjne powszechnie blokowane są conajmniej od lat
    > nastu. To ze coraz mniej firm/dostawcow uruchamia ta usluge to przede
    > wszystkim dlatego, ze coraz mniej osób korzysta.

    Prawda że są celowo ograniczone/blokowane, nieprawda że z powodu
    mniejszej liczby korzystających. Korzystający są jak zauważyłeś
    zniechęcani do korzystania z grup a powód jest prozaiczny.
    Czytającym grupy nie można walić po oczach wszechobecnymi
    reklamami jak to jest na wszelakich forach o to jest jeden
    z dwu głównych powodów malejącej frekwencji na grupach.
    Drugi to niemożliwość zabanowania wszelkie jmaści trollów.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2012-03-05 11:37:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-05 11:08, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > Przy czym strona ma date aktualnosci: 2005.01.20 :-)

    A news.futuro.pl nie obsługuje kompów z innych sieci a przynajmniej
    tak było jak mi się dostawca zmienił i nie mogłem już korzystać
    z ich serwera.