  • 1. Data: 2012-03-03 00:07:09
    Temat: Laptop z dobra matryca
    Od: Fedor <n...@m...ru>

    Witam,

    poszukuje laptopa, z dobra matryca za ok 3k, moze byc z lekkim hakiem.

    Mialem na oku DELLa l502x Full HD, ale coraz gorzej z jego dostepnoscia,
    poza tym ostatnio poszedl w gore o 300zl np. w tym sklepie -
    http://www.x-kom.pl/p/76002-notebook-laptop-15,6-del
    l-xps-l502x-i5-2450m-4gb-500-dvd-rw-1080p.html

    Co mozecie polecic alternatywnego? Ekran 15 cali, glownie mi zalezy na
    matrycy i solidnym wykonaniu.

  • 2. Data: 2012-03-03 21:02:34
    Temat: Re: Laptop z dobra matryca
    Od: scruffty <s...@z...pl>

    Dnia Sat, 03 Mar 2012 01:07:09 +0100, Fedor napisał(a):

    Witam,

    > poszukuje laptopa, z dobra matryca za ok 3k, moze byc z lekkim hakiem.

    Do Lenovo x220 wkładają IPS, ale to wtedy (jeśli chcesz nowy) już nie ta
    półka cenowa. A sama matryca IPS w tym wydaniu też nie jest najlepiej
    oceniana (jak na IPS), choć to dalej przepaść w stosunku do TN.

    Sam też rozglądam się w tym temacie i wybór jest krótko mówiąc mizerny.

    scruffty

  • 3. Data: 2012-03-03 22:31:49
    Od: Fedor <n...@m...ru>

    W dniu 2012-03-03 22:02, scruffty pisze:
    > Sam też rozglądam się w tym temacie i wybór jest krótko mówiąc mizerny.

    No wlasnie. Chyba pozostaje ten l502x z FullHD, bo naprawde fajnie swieci