  • 1. Data: 2010-12-31 06:53:11
    Temat: serwer ftp 60 GB+?
    Od: bn <b...@g...com>

    Czy mozecie polecic jakas firme ktora niedrogo udostepnia okolo 60 GB
    miejsca na serwerze ftp? Nie musi byc zadnej innej uslugi
    internetowej, interesuje mnie tylko ftp.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-31 09:50:17
    Temat: Re: serwer ftp 60 GB+?
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2010-12-31 07:53, bn pisze:
    > niedrogo udostepnia okolo 60 GB

    Niedrogo to znaczy?

    --
    kamil d

  • 3. Data: 2011-01-01 12:32:17
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-31 10:50, kamil d pisze:

    > Niedrogo to znaczy?

    100 zł na rok - tak jak w AZ.PL

  • 4. Data: 2011-01-01 13:36:17
    Od: mirekm <a...@k...net>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 22:53:11 -0800 (PST), bn napisał(a):

    > Czy mozecie polecic jakas firme ktora niedrogo udostepnia okolo 60 GB
    > miejsca na serwerze ftp? Nie musi byc zadnej innej uslugi

    Myślę, że informacja o transferze jaki potrzebujesz/przewidujesz jest tutaj
    dosyć ważna.

    --
    mirekm