  • 11. Data: 2012-10-08 14:36:01
    Temat: Re: sejf do bankowozu - jaki najtańszy
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 7 Oct 2012 21:43:06 +0200, Myjk napisał(a):

    > posiadaj działaność
    > bezpośrednio związaną z przewozem pieniędzy i miej to należycie
    > udokumentowane albo będzesz miał najdroższy bankowóz na grupie. :P

    Musi byc przewóz pieniędzy ?
    Na grupie jakiś czas temu dostałem odpowiedź, że nawet mogę wozić tam
    pendrive z danymi, które są dla mnie wartościowe.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 12. Data: 2012-10-08 20:05:40
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-08 11:26, R2r pisze:

    > Ja z silnikami rakietowymi też, ale co tam, może zacznę budować sobie
    > prom kosmiczny... :-D

    czemu nie, jak kupisz silnik rakietowy z atestem...ale na to też
    zabronią odliczania vatu ;)
    przecież nie chcę budować samochodu od podstaw, na sejfach się nie znam
    ale ogólnie na branży zabezpieczeń już tak i posiadam uprawnienia
    umożliwiające instalację systemów zabezpieczeń- może więc wystarczy żeby
    instalator systemu stwierdził zgodność jego z tym, tym i tamtym (w
    sensie monitorowania gps, jakości czy zgodności z normami - bo podkłada
    się pod tym swoimi uprawnieniami).

    Lukasz