  • 1. Data: 2016-03-22 14:25:42
    Temat: schemat zasilacza - manhattan model 100854
    Od: a...@g...com

    witam

    j.w. i nie moge znalezc, moze ktos ma lub wie gdzie takowy znajde?
    zepsul siem i tyle, niestety, wywalil bezpiecznik i tyle go widziano.

    pzdr

  • 2. Data: 2016-03-22 14:39:07
    Temat: Re: schemat zasilacza - manhattan model 100854
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-22 o 14:25, a...@g...com pisze:
    > witam
    >
    > j.w. i nie moge znalezc, moze ktos ma lub wie gdzie takowy znajde?
    > zepsul siem i tyle, niestety, wywalil bezpiecznik i tyle go widziano.

    Z doświadczenia napiszę, że tego typu chińszczyzna co miesiąc może mieć
    inne "bebechy".

    Może napisz dokładniej, o co chodzi? Bo chyba nie o przeliczenie
    wartości nieznanego bezpiecznika.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-03-22 16:53:46
    Od: a...@g...com

    witanko,
    chodzi o to ze siem zepsul, poszedl bezpiecznik i ze strony 230
    opornosc wynosi nieskonczonosc.

    pzdr

  • 4. Data: 2016-03-22 18:52:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-03-22 o 16:53, a...@g...com pisze:
    > witanko,
    > chodzi o to ze siem zepsul, poszedl bezpiecznik i ze strony 230

    To poczekaj aż wróci

    a lepiej to wywal i kup nowe.
    Daj tylko fote dla potomnych jak to wygląda w środku

    Tutaj PA-190015HZ którego miałem okazję rozebrać. Przecięty "ferryt"
    nożykiem do papieru.
    http://zapodaj.net/f2f0eeeec7b7c.jpg.html
    http://zapodaj.net/dd5ddda19e357.jpg.html
    http://zapodaj.net/4b5666b4a548a.jpg.html

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-03-22 19:17:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irokez,

> [...]

    > Daj tylko fote dla potomnych jak to wygląda w środku

    > Tutaj PA-190015HZ którego miałem okazję rozebrać. Przecięty "ferryt"

    On jest cały okradziony z elementów przeciwzakłóceniowych - nie ma
    dławika skompensowanego, kondensatorów Y i kondensatora X :(

    Odstępy izolacyjne też ,,zapomniane" :(

    --
    Best regards,
    RoMan