  • 21. Data: 2015-12-11 14:35:25
    Temat: Re: samochody z automatycznymi pasami
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Dec 2015 13:16:44 +0100, Adam

    > To nie ulega wątpliwości. Szyby przednie są cholernie mocne, nawet w
    > takich pojazdach. Widocznie facet miał dużo szczęścia, dodatkowo wpływ
    > szoku pourazowego, przy okazji pewnie "dobrze" uderzył - w sensie, że
    > nie uszkodził kręgosłupa. Skaleczeń nie miał żadnych.

    To jak moja żona niedawno. Zaraz po wypadku zastanawiała się, czy do
    koleżanki nie zadzwonić by ją do pracy zabrała... Cały czas się zmaga z
    bólem kręgosłupa i chodzi na "reanimację".

    Swoja drogą moja żona też z tych "mądrzejszych", co nie zawsze zapinała
    pasy. W momencie wypadku na szczęście miała zapięte (choć uderzenie było
    boczne, więc akurat małe miały znaczenie) ale teraz już nie zapomina -- a
    raczej należałoby rzec, nie ignoruje ich zapisana z nadzieją że nic się nie
    stanie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2015-12-12 08:44:06
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-11 o 13:16, Adam pisze:

    > A może facet miał chińską szybę w aucie? A ja będę się męczył z
    > Pilkingtonem, którego ciężko nawet przestrzelić?

    Chyba z jakiejś nędznej wiatrówki...
    Znajomemu na placu pod warsztatem jakiś myślący inaczej z wiatrówki
    przestrzelił szyby w 5 samochodach, były wśród nich pilkingtony i jakoś
    problemu z przestrzeleniem nie było...

    Lewis

  • 23. Data: 2015-12-12 11:47:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-12 o 08:44, Lewis pisze:

    > Chyba z jakiejś nędznej wiatrówki...
    > Znajomemu na placu pod warsztatem jakiś myślący inaczej z wiatrówki
    > przestrzelił szyby w 5 samochodach, były wśród nich pilkingtony i jakoś
    > problemu z przestrzeleniem nie było...

    Tylko zbił czy przestrzelił ?
    I czy na pewno przednią która jest klejona ?

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2015-12-15 00:27:16
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-12-10 09:00, masti <g...@t...hell> wrote:

    > pewnie w najnowszych tak. ale na początku tak nie było.
    > Pamietaj, że konstrukcja jest robiona z założeniem, że poduszki i
    > napinacze działają. Więc jak nie wystrzeli to też kiepsko. A kierownica
    > twarda :)

    OIDP kiedyś producenci twierdzili, że poduszki odpalają, ale fakt niezapięcia
    pasów modyfikuje algorytm odpalania.