  • 11. Data: 2015-12-10 10:00:09
    Temat: Re: samochody z automatycznymi pasami
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > A to nie działa w ten sposób, ze komputer wykrywając niezapiete pasy w
    > razie "w" nie wystrzeliwuje poduszki?

    pewnie w najnowszych tak. ale na początku tak nie było.
    Pamietaj, że konstrukcja jest robiona z założeniem, że poduszki i
    napinacze działają. Więc jak nie wystrzeli to też kiepsko. A kierownica
    twarda :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2015-12-10 12:02:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-10 o 09:14, robot pisze:

    > Po prostu niektórzy są bardziej podatni na tresurę.

    Swego czasu w Wiedniu, w okolicy Schönbrunn od strony ul. Helenengasse
    zauważyłem stojący pojazd, którego uszkodzenia wskazywały, że najechał
    na inny pojazd:

    http://vpx.pl/image/dO22

    Czyżby jakiś Twój kolega? ;)

    http://vpx.pl/image/dO2j

    PS.
    Fotki krzywe, bo w trybie reporterskim, nieco spod łokcia (dużo ludzi na
    chodniku, nie chciałem robić oficjalnie).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2015-12-10 13:12:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Dec 2015 09:14:40 +0100, robot

    > Po prostu niektórzy są bardziej podatni na tresurę.

    Niektórzy są zupełnie odporni na wiedzę.
    Nie słychać o nich zazwyczaj, bo już nie żyją.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2015-12-10 13:15:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Dec 2015 04:00:47 +0000 (UTC), Budzik

    > A to nie działa w ten sposób, ze komputer wykrywając niezapiete pasy w
    > razie "w" nie wystrzeliwuje poduszki?

    I poważnie lepiej jest przywalić twarzą w kierownicę niż w poduszkę a
    później w kierownicę tudzież przednią szybę? Jakąś szczególną różnicę to w
    ogóle robi? Przeciez nie ma mowy o trzymaniu twarzy przed kierownicą i
    przypadkowym odpaleniu wtedy poduszki, tylko o typowym wypadku bez
    zapiętych pasów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2015-12-10 22:44:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Jeszcze komentarz, jak komuś nie chce się zaglądać do fotek

    W dniu 2015-12-10 o 12:02, Adam pisze:
    > (...)
    > http://vpx.pl/image/dO22

    Samochód, uszkodzony przód. Nie jechał szybko (podałem zresztą namiary -
    tam nie da się rozpędzić). Wjechał w poprzednika. Uszkodzony przedni
    zderzak i uszkodzona przednia szyba na wysokości głowy kierowcy.

    > (...)
    >
    > http://vpx.pl/image/dO2j
    >(...)

    Dopiero na fotce dokładnie "z profilu" widać, jak przednia szyba
    "otoczyła" głowę kierowcy, który to nie miał zapiętych pasów
    bezpieczeństwa.
    Można by prawie zrobić teraz odlew głowy kierowcy, prawie tak, jak się
    robi na filmach odlewy buta przestępcy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2015-12-10 22:50:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

    > Po prostu niektórzy są bardziej podatni na tresurę.

    Niektórzy są zupełnie odporni na wiedzę.
    Nie słychać o nich zazwyczaj, bo już nie żyją.
    ---
    UFO ich przeleciało na własnym podwórku ?

  • 17. Data: 2015-12-10 23:03:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

> [...]
    > Dopiero na fotce dokładnie "z profilu" widać, jak przednia szyba
    > "otoczyła" głowę kierowcy, który to nie miał zapiętych pasów

    Musiało boleć...

    > Można by prawie zrobić teraz odlew głowy kierowcy, prawie tak, jak się
    > robi na filmach odlewy buta przestępcy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2015-12-10 23:58:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Musiało boleć...

    Jakaś tubylcza (tambylcza?) babka mówiła, że to był młody facet, gadał
    że nic mu nie jest, i nawet nie chciał wsiąść do karetki.

    Kilka lat temu, już szczegółów nie pamiętam. Zresztą bardziej mnie
    interesowało zwiedzanie pałacu niż rozmowy z ludźmi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2015-12-11 08:15:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Dec 2015 23:58:35 +0100, Adam

    > Jakaś tubylcza (tambylcza?) babka mówiła, że to był młody facet, gadał
    > że nic mu nie jest, i nawet nie chciał wsiąść do karetki.

    Musiał się mocno uderzyć w głowę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2015-12-11 13:16:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-11 o 08:15, Myjk pisze:
    > Thu, 10 Dec 2015 23:58:35 +0100, Adam

    > Musiał się mocno uderzyć w głowę.

    To nie ulega wątpliwości. Szyby przednie są cholernie mocne, nawet w
    takich pojazdach. Widocznie facet miał dużo szczęścia, dodatkowo wpływ
    szoku pourazowego, przy okazji pewnie "dobrze" uderzył - w sensie, że
    nie uszkodził kręgosłupa. Skaleczeń nie miał żadnych.
    A może już wcześniej miał pękniętą szybę, dzięki czemu ta łatwiej się
    poddała?

    Aż z ciekawości pewnie przy najbliższej okazji wizyty w Pilkingtonie
    wezmę "na warsztat" kilka szyb ze zwrotów, aby przetestować. Oczywiście
    nie głową ;)

    A może facet miał chińską szybę w aucie? A ja będę się męczył z
    Pilkingtonem, którego ciężko nawet przestrzelić?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam